نگاهی به بازار ورق چین

نگاهی به بازار ورق چین

دنیای معدن -پس از تعطیلات چین قیمت ورق گرم صادراتی آن تغییری نکرده است چون فعالیت بازار صادرات کم بوده است. از طرفی بازار داخلی مورد توجه عرضه کننده هاست و قیمت ها بالاتر است. ورق گرم صادراتی در حال حاضر 500 تا 510 دلار هر تن فوب است که مشابه اواخر ژانویه می باشد. برخی قیمت را به 520 دلار هر تن فوب رساندند ولی از طرفی تمایلی به صادرات ندارند از این رو این قیمت ارزشی ندارد. در بازار داخلی نیز قیمت نسبت به قبل از تعطیلات بالاتر نرفته ولی حاشیه سود بهتری برای فروشنده ها دارد و 15 تا 20 دلار بالاتر است از این رو به بازار داخلی توجه دارند. در بازارهای صادراتی اصلی چین، کشورهای روسیه و هند در قیمت های رقابتی پیشنهاد می دهند و قیمت های چین بالاست. منبع: metal expertایفنا

ورق گرم صادراتی در حال حاضر 500 تا 510 دلار هر تن فوب است که مشابه اواخر ژانویه می باشد. برخی قیمت را به 520 دلار هر تن فوب رساندند ولی از طرفی تمایلی به صادرات ندارند از این رو این قیمت ارزشی ندارد.

 در بازار داخلی نیز قیمت نسبت به قبل از تعطیلات بالاتر نرفته ولی حاشیه سود بهتری برای فروشنده ها دارد و 15 تا 20 دلار بالاتر است  از این رو به بازار داخلی توجه دارند.

در بازارهای صادراتی اصلی چین، کشورهای روسیه و هند در قیمت های رقابتی پیشنهاد می دهند و قیمت های چین بالاست.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا