سایپا زمان ثبت نام "ساندرو استپ وی" را اعلام کرد+ زمان تحویل

سایپا زمان ثبت نام

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا زمان ثبت نام خودرو "ساندرو استپ وی" را اعلام کرد و گفت: تحویل خودرو از فروردین تا تیرماه 96 است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا تقی زاده گفت: به منظور افزایش تقاضا و استقبال مشتریان، سایپا اقدام به ثبت نام خودرو "ساندرواستپ وی" از هفته آینده خواهد کرد.  

وی افزود: ساندرو استپ وی یکی از پرطرفدارترین تولیدات داخلی این شرکت و از امکاناتی نظیر موتور پرقدرت، گیربکس اتوماتیک و ... برخوردار است . با توجه به استقبال گسترده مشتریان در ثبت نام های  قبلی و تقاضای مکرر مشتریان و نظر به برنامه ریزی های صورت پذیرفته در خصوص تولید این خودرو در سال 96، فروش این محصول از 24 بهمن ماه ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن بیان تحویل به موقع تعهدات تمامی محصولات سایپا در سال 95 از جمله ساندرو استپ وی ادامه داد: تحویل خودرو از فروردین تا تیرماه 96 است که بدلیل دسترسی و توزیع مناسبتر مشتریان در سطح کشور هر نمایندگی دارای ظرفیت مشخص ثبت نام بوده و هر مشتری با یک کد ملی مجاز به ثبت نام تنها یک دستگاه خودرو است که پس از تکمیل ظرفیت ثبت نامی، شرایط فروش مربوطه بسته خواهد شد.

تقی زاده افزود: هموطنان می توانند تنها از طریق سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام خودرو کنند، با توجه به تقاضای بالای ثبت نام این خودرو و افزایش مراجعه به سایت، پیش بینی های لازم در خصوص سهولت دسترسی مشتریان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا