بیش از ۱۴ هزارتن محصول شیمیایی معامله شد؛

۶ کالای جذاب تالار پتروشیمی

۶ کالای جذاب تالار پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز ۱۴ هزار و ۵۶۱ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه محصولات شیمیایی ۲۳ هزار و ۸۷۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۸ هزار و ۸۰۱ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، کریستال ملامین، دی اتانول آمین، مونومر وینیل استات، دی اتیلن گلایکول، اسیداستیک و دی اتیل هگزانول با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه با ۱۰۰ تن عرضه به میزان ۱۲۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۴۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۲۲ تومان رقم خورد.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۱۰۰ تن به میزان ۱۶۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا توسط معامله گران ۵ هزار و ۲۲۲ تومان بود.

اسید استیک پتروشیمی فن آوران هم با عرضه ۵۰۶ تنی به میزان ۷۶۱۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۴۳۰ تومان بود.

دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم با عرضه ۲۲۰ تنی به میزان ۳۵۲ تن تقاضا داشت، یمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۸۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۹۹ تومان بود. دی اتیلن گلایکول شازند هم با عرضه ۱۱۰ تنی ۳۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۹۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید این کالا هم ۳ هزار و ۱۱۵ تومان رقم خورد. در همین حال دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مروارید با حجم ۶۶ تن وبا نرخ پایه معامله شد. منواتیلن گلایکول مارون هم با حجم ۲۲ تن با نرخ پایه خریداری شد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم ۵۵۰ تن عرضه و ۱۸۲۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۸۵۰ تومان بود، این کالا با میانگین نرخ ۲ هزار و۸۶۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در این روز دی اتیلن گلایکول و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازندو زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام وارد سیستم مچینگ شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا