ربیعی: 300 هزار تومان عیدی به مستمری‌بگیران صندوق بیمه عشایر و روستایی اعطا می‌شود

ربیعی: 300 هزار تومان عیدی به مستمری‌بگیران صندوق بیمه عشایر و روستایی اعطا می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۰۰ هزار تومان عیدی به مستمری‌بگیران عشایر و روستایی اعطا می‌شود.

علی ربیعی با بیان اینکه 300 هزار تومان عیدی به مستمری‌بگیران روستایی و عشایری اعطا می‌شود اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان روستایی و عشایری در عرض دو سال گذشته 100 درصد افزایش یافته و امیدواریم مقدمات برای رفاه اجتماعی مردم بیش‌ازپیش فراهم شود.

به گزارش نامه نیوز، وی با اشاره به وضع اقتصادی موجود در جامعه تصریح کرد: در راستای سیاست‌های اقتصادی دولت و سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی، بخشودگی جرائم این واحدها صورت می‌گیرد تا با آسودگی خاطر به کار خود ادامه دهند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کلنگ‌زنی مرکز درمانی شهرستان ملکان و عجب شیر اظهار داشت: مرکز درمانی شهرستان ملکان با زیربنای 2500 مترمربع پیش‌بینی‌شده که امیدواریم پس از 36 ماه این پروژه به اتمام برسد. پیش‌بینی می‌شود این درمانگاه به سرعت به سمت کلینیک تخصصی گسترش یابد تا شهرستان‌های کم برخوردار از وجود چنین نعمت‌هایی بهره‌مند شوند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه سفر دو روزه خود به شمال غرب کشور، ضمن افتتاح دو پروژه عمرانی در استان آذربایجان غربی، سه پروژه در آذربایجان شرقی کلنگ زنی کرد و همچنین مجتمع آبی الماس ممقان را افتتاح کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا