سامانه کاداستر قدم بزرگی برای شفافیت و استفاده از فرصتهای برابر در تمام کشور است

سامانه کاداستر قدم بزرگی برای شفافیت و استفاده از فرصتهای برابر در تمام کشور است

دنیای معدن -، جعفرسرقینی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با حضور در جمع مدیران صنعت و معدنی استان کردستان با اشاره به نوپا بودن سامانه کاداستر افزود : کاداستر قدم بزرگی برای شفافیت و استفاده از فرصتهای برابر در تمام کشور بود و سعی می شود پهنای باند آن افزایش یابد.

وی با بیان لزوم توجه به توسعه و افزایش تعداد شهرکهای صنعتی در کردستان گفت : افزایش تعداد شهرک های صنعتی در کردستان مستلزم کار و توجه بیشتری است و امکانات و تسهیلات بیشتری باید در اختیار سرمایه گذاران محلی قرار گیرد.
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت تصریح کرد : با بازنگری صلاحیت ها و امتیاز بندی دارندگان پروانه اکتشاف ، پروانه بهره برداری و گواهی کشف سعی در شفاف کردن اخذ مجوز کرده ایم.

سرقینی همچنین با اشاره به تسهیلات ارائه شده از طریق طرح رونق خاطر نشان کرد : مسئولان باید نتیجه کار صادرات و اشتغالزایی کسانی را که موفق به دریافت تسهیلات شده اند، بررسی کنند که مشخص شود ، افزایش صادرات و اشتغالزایی داشته باشند.
وی در ادامه در جمع مدیران سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کردستان افزود: : شورای معادن برای تسهیل فعالیت واحدهای معدنی ایجاد خواهد شد و برنامه اصلاح قانون معادن در دست اقدام می باشد و در کمیسیون زیربنایی مجلس هم تایید شده است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا