محجوب نژاد خبر داد:

پایش سالانه مولفه‌های طرح جامع فولاد

پایش سالانه مولفه‌های طرح جامع فولاد

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون شرکت فولاد تکنیک گفت: کارگروهی برای یکسان کرد آمارهای موجود برای طرح جامع فولاد ایجاد شد تا آمارها یکی شوند.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، مهران محجوب نژاد در نشست زنجیره ارزش آهن و فولاد کشور که صبح امروز در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، درباره اقدامات انجام شده در طرح جامع فولاد اظهار کرد: در طرح جامع فولاد سعی بر آن بوده تا تمامی مولفه‌ها دیده و آنها سالانه مورد پایش قرار گیرند.

وی افزود: انتقادها و پیشنهادها باید با طرح جامع فولاد یکپارچه شود.

محجوب نژاد اضافه کرد: در این زمینه امسال یک کار متفاوت انجام گرفته است و آن این است که با انجمن‌های تخصصی و 2 واحد از وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو و همچنین شرکت ملی فولاد برای اولین بار در کارگروهی تشکیل شده در این رابطه آمارها را یکسان کرده‌ایم. امیدوار هستیم از این کارگروه حمایت شود.

وی با اشاره به آخرین آمارها تصریح کرد: آخرین آمارها حاکی از آن است که 28 میلیون تن ظرفیت‌سازی برای فولاد خام انجام شده‌است. همچنین تا پایان سال جاری میزان تولید فولاد به 18 میلیون تن می‌رسد.

محجوب افزود: 24.4 میلیون تن آهن اسفنجی، 32 میلیون تن گندله،‌44.3میلیون تن کنسانتره و 26.5 میلیون تن محصول نهایی ظرفیت نصب شده است.

وی تاکید کرد: البته تولید واقعی با این ارقام متفاوت است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا