رشد ۵.۸ میلیون تنی صادرات سویای آمریکا در پنج ماه گذشته

رشد ۵.۸ میلیون تنی صادرات سویای آمریکا در پنج ماه گذشته

با کاهش پیش بینی نشده صادرات سویا از برزیل، آمریکایی ها در هفته منتهی به 26 ژانویه توانستند مقادیر بالایی سویا صادر کنند.

 

با کاهش پیش بینی نشده صادرات سویا از برزیل، آمریکایی ها در هفته منتهی به 26 ژانویه توانستند مقادیر بالایی سویا صادر کنند. رقم این صادرات در حدود 1.63 میلیون تن بود که بالاترین میزان طی 5 هفته گذشته می باشد. چین اصلی ترین مشتری این صادرات لقب گرفت و بعد از آن نیز اتحادیه اروپا دومین مقصد صادرات ایالات متحده نامیده شد.
با این حساب مجموع صادرات سویای ایالات متحده از روز 1 سپتامبر 2016 تا 26 ژانویه 2017 به 38.8 میلیون تن رسید که نسبت به زمان مشابه در سال قبل 5.8 میلیون تن بالاتر می باشد.
جالب توجه است که بدانید نه تنها صادرات سویای ایالات متحده بلکه صادرات ذرت، گندم و جو نیز در این کشور در هفته منتهی به 26 ژانویه بالا بوده است و باعث شده تا مجموع صادرات غلات و دانه های روغنی از این کشور در این مدت زمان به 3.26 میلیون تن برسد که 0.5 میلیون تن بیشتر از هفته قبل از آن و 0.9 میلیون تن بالاتر از میزان آن در زمان مشابه در سال قبل می باشد.
از ابتدای سال جدید، صادرات ذرت از ایالات متحده بسیار بالا بوده به طوری که در هفته منتهی به 26 ژانویه صادرات آن نسبت به زمان مشابه در سال قبل 75 درصد بوده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا