متن کامل درخواست تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از صندوق بازنشستگی فولاد

متن کامل درخواست تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس از صندوق بازنشستگی فولاد

گروه صنایع معدنی >فولاد - پس از تجمع بازنشستگان فولاد و شرکت های وابسته مقابل مجلس، طرح تحقیق و تفحص از این صندوق بازنشستگی کلید خورد.

به گزارش ماین نیوز، به نقل از راه دانا؛ پس از تجمع متعدد بازنشستگان فولاد و شرکت های وابسته مقابل مجلس، یکی از نمایندگان از مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد خواست تا در خصوص مسائل مطرح شده مبنی بر تخلف در این صندوق توضیحاتی را ارائه دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمایندگان از توضیحات مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد قانع نشدند گفت: از ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستیم تا با حضور در مجلس و کمیسیون اجتماعی در این زمینه پاسخگو باشد

وی همچنین تاکید کرد که اگر توضیحات وزیر در کمیسیون اجتماعی مجلس نمایندگان را قانع نکند طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته را در صحن مجلس مطرح خواهند کرد.

روز گذشته خبری توسط شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبنی بر اینکه تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته به آن کلید خورد منتشر شد، آنچه در ادامه پیش روی شما است، متن کامل درخواست تحقیق و از شرکت بازنشستگی فولاد و شرکت‌های وابسته به آن است.

" هما‌ن‌گونه که مستحضرید صندوق بازنشستگی فولاد یکی از صندوق‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که تعداد بسیار زیادی از شرکت‌های معدنی، صنعتی و تولیدی را در زیر مجموعه خود دارد و باید براساس عملکرد مثبت خود بتواند هزینه حقوق و دستمزد بازنشستگان فولاد را تامین نماید ولی آنچه که تا کنون شاهد بوده‌ایم تجمعات فراوان این عزیزان برای حقوق و دستمزد خود و تامین هزینه‌های آن از محل اعتبارات دولتی بوده است در حالی که این شرکت‌ها اگر در اختیار بخش خصوصی بودند جزء شرکت‌های توانمند و سودآور محسوب می‌شدند.

معضلات مالی و حقوق‌های نامتعارف مدیران و ریخت‌وپاش‌های غیر ضروری و همچنین استفاده از مدیران غیر متخصص و صرفا براساس روابط باعث این مشکلات شده است، لذا بر اساس ماده 214 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تقاضای تحقیق و تفحص را داریم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا