تولید فولاد ریلی برای اولین بار درکشور

تولید فولاد ریلی برای اولین بار درکشور

گروه صنایع معدنی >فولاد - طراحی و ساخت این نوع فولاد یکسال به طول انجامید و با تولید آن ایران در زمره 5 تولید کننده برتر فولاد ریلی جهان قرار گرفت .

به گزارش ماین نیوز، تولید فولاد ریلی برای اولین بار درکشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیما ،متخصصان و مهندسان صنعت فولاد درشرکت فولاد آلیازی ایران در یزد موفق شدند برای اولین بار در کشور فولاد ریلی تولید کنند .

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: طراحی و ساخت این نوع فولاد یکسال به طول انجامید و با تولید آن ایران در زمره 5 تولید کننده برتر فولاد ریلی جهان قرار گرفت .

قدیریان افزود: در حال حاضر برای تولید 100 هزار تن فولاد ریلی در این شرکت ظرفیت سازی شده است و امسال بر اساس درخواست واحدهای نورد ریل در ذوب آهن اصفهان سه هزارتن از این نوع فولاد تولید و تحویل شده است .

وی گفت:با تولید این نوع فولاد در شرکت فولاد آلیاژی ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا هم اکنون علاوه بر تامین نیاز صنایع ریلی کشور زمینه صادرات آن به کشورهای اروپایی نیز صادر شده است .

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران افزود:با تولید فولاد ریلی که برای ساخت ریل های u33 کاربرد ونقش مهمی در توسعه صنعت ریلی کشور دارد سالانه افزون بر 30 میلیون دلار صرفه جویی ارزی شده است .
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا