رشد 15 درصدی قیمت سهام یاهو ژاپن

رشد 15 درصدی قیمت سهام یاهو ژاپن

افزایش قیمت سهام شرکت های خدمات مالی و بانک ها در نخستین روز کاری هفته در بازارهای آسیایی به ثبت رسید. در حالی که قیمت دلار در پی انتشار گزارش عملکرد ضعیف میزان مشاغل در آمریکا با سردرگمی در بازار امروز معامله شد.

 

 

بازارهای آسیایی با شروع ساعات کاری هفته در پی تصمیمات رئیس جمهور آمریکا با روند افزایشی همراه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، افزایش قیمت سهام شرکت های خدمات مالی و بانک ها در نخستین روز کاری هفته در بازارهای آسیایی به ثبت رسید. در حالی که قیمت دلار در پی انتشار گزارش عملکرد ضعیف میزان مشاغل در آمریکا با سردرگمی در بازار امروز معامله شد.

بر اساس این گزارش، قیمت سهام در بازارهای هند و ژاپن با افزایش رو به رو شد در حالی که شاخص اس اند پی آمریکا با یک واحد افزایش نسبت به معاملات روز جمعه همراه بود.

قیمت سهام شرکت خدمات مالی گروه میتسوبیشی با بیشترین میزان افزایش نسبت به سال جاری رو به رو شد.

قیمت سهام شرکت های خدمات مالی در چین نیز با روند رو به رشد قیمت مواجه شد درحالی که قیمت وون کره جنوبی بیشترین میزان افزایش را از ماه جولای تا به حال به خود اختصاص داد.

در بازراهای کالایی، قیمت نفت به بیش از هر بشکه 54 دلار معامله شد.

در این میان، آخرین گزارش نرخ بیکاری در آمریکا نشان از افزایش اندک میزان مشاغل در آمریکا بوده است .

قیمت سهام بازارهای جهانی پس از تصمیم دونالد ترامپ برای بازگرداندن قانون داد فرانک موجب شد قیمت سهام بانک ها در مقایسه با یک سال گذشته رشد 38 درصدی داشته است.

در این بین، قیمت سهام بانک های ژاپن با افزایش میران سوددهی همراه شدند .

در این بازارها، شاخص آسیا پاسفیک با رشد 0.4 درصدی همراه شد در حالی که شاخص تاپیکس ژاپن 0.4 درصد مثبت شد .

قیمت سهام شرکت خدمات مالی میتسوبیشی رشد 3.4 درصدی داشت در حالی که قیمت سهام شرکت یاهو ژاپن با افزایش 15 درصدی بیشترین میزان رشد را نسبت به ژانویه 2013 از آن خود کرد و افزایش درآمد این شرکت از محل تبلیغات و خریدهای آنلاین موجب ایجاد جذابیت های خرید برای سهامداران شده است.

در هنگ کنگ، شاخص اصلی این کشور با رشد 0.7 درصدی رو به رو شد و قیمت سهام شرکت های چینی فعال در هنگ کنگ با رشد 1.5 درصدی همراه شد.

شاخص سنسکس در هند نیز افزایش 0.8 درصدی را از آن خود کرد در حالی که بورس تایوان با رشد 0.9 درصدی شاخص اصلی همراه بود .

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا