تولید برلیانسH۲۰۰ از سایپا به پارس‌خودرو منتقل شد

تولید برلیانسH۲۰۰ از سایپا به پارس‌خودرو منتقل شد

معاون مهندسی پارس‌خودرو اعلام کرد: خط تولید خودروی برلیانس H۲۰۰ از سایپا به پارس‌خودرو منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد،بعد از تولید برلیانس‌های سری H300 در پارس‌خودرو، تولید سری H200 نیز در این شرکت آغاز شد.

شهریار طهماسبی معاون مهندسی پارس‌خودرو در جریان بازدید خبرنگاران از خط تولید برلیانس اعلام کرد خط تولید خودروی برلیانس H200 از شرکت سایپا به پارس‌خودرو منتقل شده است.هفته گذشته انتقال این خط انجام گرفت و در حال حاضر تولید این محصولات در پارس‌خودرو آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه براساس تصمیم مدیریت شرکت سایپا خط تولید برلیانس سری H200 که شامل 4 محصول تولیدی است به شرکت پارس‌خودرو منتقل می‌شود، اظهار داشت: برای تمرکز در تولید، ارتقای کیفیت و مدیریت یکپارچه در فروش، تولید تمام خودروهای برلیانس در پارس‌خودرو متمرکز شد.

طهماسبی با بیان اینکه هم‌اکنون درصد قابل‌توجهی از قطعات ساخت داخل شده، گفت: همکاری پارس‌خودرو با برلیانس تعمیق پیدا کرده و تبدیل به همکاری استراتژیک شده، ضمن اینکه فعالیت‌های مشترکی در حوزه تحقیق و توسعه خواهیم داشت.

پژمان شادچهره مدیر کیفیت برلیانس نیز اظهار داشت: شرکت برلیانس رتبه یک تولید خودروهای چینی را در بازار خودروهای چینی در اختیار دارد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های شرکت پارس‌خودرو در حوزه کیفیت محصولات برلیانس در 4 بخش طبقه‌بندی شده، کیفیت در طراحی، کیفیت در نحوه تولید، کیفیت دوام قطعات خودرو و کیفیت در خدمات پس از فروش چهار حوزه‌ای است که شرکت پارس‌خودرو در تولید برلیانس مورد توجه قرار داده است.

شادچهره دلیل انتخاب تولید برلیانس را کیفیت بالای این محصول اعلام کرد.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا