بورس پرس خبر می دهد:

عسکری مارانی از قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری بورس ایران می رود

عسکری مارانی از قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری بورس ایران می رود

عسکری مارانی از مدیران معروف و خوش نام بازارسرمایه ، بعد از ۹ سال مدیریت از قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری بورس ایران یعنی سرمایه گذاری ملی ایران می رود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت های بورسی با کناره گیری علیرضا عسکری مارانی ، از مدیران معروف و خوش نام بازار سرمایه ایران همراه شده است.

وی به بورس پرس گفت: به دلیل اتمام دوره دو ساله در مدیرعاملی سرمایه گذاری ملی ایران، از اردیبهشت سال جاری از مدیریت این شرکت استعفا کرده ام اما تاکنون با موافقت هیات مدیره همراه نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش رو بودن برگزاری مجمع سالانه که حداکثر در دهه دوم یا سوم اسفند برگزار خواهد شد، از مدیرعاملی "ونیکی" رسما" کناره گیری می کنم.

عسکری مارانی این تصمیم را ناشی از برنامه های شخصی و حجم زیاد فعالیت ها اعلام کرد و از سهامداران و هیات مدیره "ونیکی" خواست از کارشناسان و مدیران این مجموعه که شناخت همه جانبه ایی از این شرکت دارند و هم متخصص بازارهای مالی و پولی هستند، استفاده کنند.

وی مقصدی را برای آینده کاری معرفی نکرد و به لزوم رسیدگی به برنامه های متعدد عقب افتاده شخصی و کاری تاکید کرد.

شرکت سرمایه­ گذاری ملی ایران از 20 اسفند 1354 در بورس تهران حضور دارد و قدیمی ترین شرکت سرمایه گذاری حاضر در بورس ایران است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا