بخش معدن در بشرویه فعال شود

بخش معدن در بشرویه فعال شود

دنیای معدن -نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان با بیان اینکه معادن بشرویه از ظرفیت خوبی برخوردار است خواستار فعال نمودن این بخش شد.

محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان در مجلس ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه شهرستان بشرویه از معادن خوبی برخوردار است، گفت: اخیراً چندین کارشناس برای مطالعه و بررسی وضعیت از معادن این شهرستان بازدید کرده اند.

وی افزود: با توجه به وضعیت بحرانی خشکسالی در بشرویه هم اکنون بایستی مباحث مرتبط با فعال نمودن معادن را به جد پیگیری کنیم.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان همچنین خواستار جذب اعتبار ویژه برای معادن استان شد.

امیرحسنخانی گفت: از نظر جاده نیز بشرویه وضعیت مطلوبی ندارد که بایستی راه های بشرویه به بجستان، بشرویه به فردوس و همچنین دوبانده شدن راه بشرویه سه راهی روم پیگیری شود.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان با اشاره به نارضایتی برخی افراد از سختگیری های پلیس راه گفت: عوامل دیگری نیز چون نامناسب بودن راه ها امروز موجب شده تا شاهد تقلیل عبور اتوبوس ها از این شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت: شهرستان بشرویه از نظر فضاهای ورزشی و رفاهی در واقع هیچ امکاناتی ندارد.

امیرحسنخانی گفت: شایسته بود اگر استخر نیمه تمام این شهرستان برای تابستان تکمیل می شد.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، فردوس، طبس و سرایان افزود: اینجا نه استادیوم نه زمین چمن و نه جای تفریحی دارد و جوانان مجبور به استفاده از موتورسیکلت هستند.

امیرحسنخانی اظهار داشت: در بخش کشاورزی با پیگیری های انجام شده دولت مصوبه خوبی داده و وام های زیر ۱۰۰ تومان را نیز دولت تمهید کرد.

امیرحسنخانی بیان کرد: نگاه دولت و نگاه مجلس، توجه به شهرستان های کوچک و مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر خواستار تغییر الگوی کشت توسط کشاورزان به منظور افزایش راندمان و بهره وری شد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا