استاندار مازندران:

فعالیت های گردشگری در مازندران تقویت شود

فعالیت های گردشگری در مازندران تقویت شود

ساری - استاندار مازندران، بر لزوم تقویت و توسعه فعالیت‌های گردشگری در استان تاکید کرد و خواستار ارائه طرح‌های مناسب ملی و منطقه‌ای در این بخش شد.

ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان، با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید در زمینه توسعه فعالیت‌های گردشگری همکاری مطلوبی داشته باشند، بیان داشت: باید پروژه‌های گردشگری دارای برنامه‌های مشخص منطقه‌ای، لی و بین المللی برای جذب گردشگر باشد.

وی همچنین با اشاره به تولید بالای مرکبات در استان، برنامه‌ریزی برای توسعه صادرات آن را ضروری برشمرد و گفت: باید بانکهای توسعه صادرات و ملی برای اعطای تسهیلات به صادرکنندگان اعلام آمادگی داشته باشند.

استاندار مازندران، صادرات بهنگام به کشورهای هدف را از جمله اولویت‌ها برشمرد و گفت: باغداران مازندران باید برای صادرات محصولات به کشورهای هدف برنامه‌ریزی داشته باشند تا از این فضا برای توسعه صادرات مرکبات بهره‌گیریم.

وی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته برای توسعه صادرات مرکبات یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی و تشکل‌ها باید با بهره‌گیری از مزیت‌های صادرات برای جهش میزان صادرات گام بردارند.

فلاح جلودار، رونق اقتصادی و تولیدی را مستلزم توسعه صادرات دانست و گفت: در حال حاضر فضا برای رونق اقتصادی و تولیدی و احیای صادرات در کشور مهیاست و باید از این فرصت بهره گرفت.

استاندار مازندران، خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای توسعه صادرات و استفاده از برندهای مناسب کالایی برای صادرات شد.

در این جلسه مقرر شد برای برپایی نمایشگاه دائمی محصولات ساختمانی در بندرآکتائو قزاقستان با شرکت سورتینگ بندر امیرآباد برنامه‌ریزی شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا