گل گهر ركورد دار حمل ريلي و جاده اي

گل گهر ركورد دار حمل ريلي و جاده اي

گروه معادن >سنگ آهن - مدير حمل و نقل گل گهر صبح امروز اخرين وضعيت حمل بار اين شركت و ركوردهاي كسب شده در اين حوزه را تشريح كرد

به گزارش ماین نیوز، حسين شاهمرادي با بيان اينكه به حول و قوه الهي شاهد جهشي عظيم در حوزه حمل بار در گل گهر هستيم گفت : با تلاش همکاران و مدیریت های مرتبط با حوزه حمل و نقل در دی ماه رکوردهای جدید و قابل توجهي در حمل محصولات شرکت كسب شده است به طوري كه در دي ماه امسال با حمل ۴۷۵۰۰۰ تن کنسانتره صادراتی(ریلی و جاده ای ) با ارتقاء ٢٠ درصدي رکورد قبلی شاهد اتفاقي بزرگ در نوع خود بوده ايم .

وي افزود : حمل ۲۹۴۰۰۰ تن کنسانتره صادراتی از طریق جاده با ۳۴ درصد رشد نسبت به ركورد قبلي و بارگیری و حمل۴۶۹ دستگاه کامیون(۱۱۸۵۸ تن ) کنسانتره صادراتی در تاریخ ٢٦ دي ماه از مهمترين ركوردها ي كسب شده در حوزه حمل و نقل بار در دی ماه بوده اند .

وي افزود : در این ماه جمعا ۱۴۸۸۰۰۰ تن کل محصولات شرکت شامل کنسانتره و گندله به مقاصد مختلف حمل و تحویل مشتریان گردید که نسبت به رکورد قبلی 14 درصد رشد نشان میدهد.

شاهمرادي در ادامه با بيان اينكه همه توان شركت هاي حمل و نقل را بكار گرفته ايم تا با نهايت ظرفيت كار را جلو ببريم ، گفت : حمايت هاي هميشگي مدير عامل محترم و مدير مجتمع از حوزه حمل و نقل جاي تقدير و تشكر دارد.

مدير حمل و نقل گل گهر در پايان از همكاري و هماهنگي معاونت محترم پشتيباني و ساير مديريت هايي كه در حوزه حمل و نقل نقش دارند و همچنين پيمانكار عمده اين حوزه منجمله شركت گهر ترابر، تشكر ويژه نمود .
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا