مدیر عامل یک شرکت تامین سرمایه خبر داد؛

پذیره نویسی نخستین اوراق مشارکت بخش خصوصی سال 95 در بورس

پذیره نویسی نخستین اوراق مشارکت بخش خصوصی سال 95 در بورس

به گفته مدیرعامل تامین سرمایه سپهر، اوراق مشارکت بخش خصوصی برای تأمین مالی بخشی از منابع مورد نیاز برای اعطای تسهیلات به متقاضیان در راستای فعالیت شرکت به منظور خرید و لیزینگ خودرو به میزان هزار میلیارد ریال در بورس تهران منتشر می شود.


مدیر عامل یک شرکت تامین سرمایه گفت: با توجه به گذشت 300 روز از سال جاری تاکنون هیچ اوراق مشارکت شرکتی در بورس تهران عرضه نشده بود که طلسم این اتفاق با عرضه اوراق لیزینگ رایان سایپا در روز دو شنبه ١٨ بهمن شکسته می‌شود
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از فارس، مدیر عامل تامین سرمایه سپهر اظهار داشت: در سال جاری هفت نوع اوراق مشارکت پذیرش و عرضه شده است که همه آنها متعلق به شهرداری‌ها بوده است و اوراق مشارکت لیزینگ رایان سایپا نخستین اوراق مشارکت متعلق به بخش خصوصی و شرکت‌ها است که در تالار شیشه‌ای عرضه می شود.

بهروز زارع در مورد این اوراق گفت: این اوراق برای تأمین مالی بخشی از منابع مورد نیاز برای اعطای تسهیلات به متقاضیان در راستای فعالیت شرکت به منظور خرید و لیزینگ خودرو به میزان هزار میلیارد ریال در بورس تهران منتشر می شود که سود آن در فواصل سه ماهه پرداخت می شود و تامین سرمایه سپهر نقش مشاورعرضه، متعهدپذیره نویس و بازارگردان آن را ایفا می کند.

وی افزود: قیمت هر ورقه 100 هزار تومان تعیین شده که برای سه روز کاری پذیره نویسی و سپس معاملات ثانویه آن آغاز می شود و ضمانت این اوراق را بانک خاور میانه برعهده دارد. همچنین امین اوراق سازمان حسابرسی و عامل فروش آن کارگزاری بانک صادرات ایران است.

به گفته این مقام مسوول با توجه به گذشت بیش از 300 روز از سال جاری تاکنون هیچ اوراق مشارکت شرکتی در بورس تهران عرضه نشده بود که طلسم این اتفاق با عرضه اوراق لیزینگ رایان سایپا در روز دو شنبه 18 بهمن شکسته می شود.

براساس این گزارش از 12 بهمن ماه 1395 اوراق مشارکت لیزینگ رایان سایپا با نماد «رایان911، (RAYAN911)» در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد. عرضه این اوراق از 18 بهمن سال جاری به مدت سه روز کاری انجام می‌شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا