نخستین سمپوزیوم بین المللی فرآوری مواد معدنی؛‌ 4 آبان

نخستین سمپوزیوم بین المللی فرآوری مواد معدنی؛‌ 4 آبان

دنیای معدن - سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران گفت: نخستین سمپوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی و سومین کارگاه آموزشی بین المللی فرآوری سنگ آهن و فلزات پایه، روزهای چهارم و پنجم آبان ماه جاری برگزار می شود.

غلامرضا ملاطاهری ضمن بیان این مطلب گفت: مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران با هدف افزایش تعاملات بین المللی و بهرگیری از تجارب صاحب نظران بنام جهانی در این حوزه، نخستین سمپوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی را برگزار می کند. 

وی افزود: در این سمپوزیوم، 300 نفر از پیشکسوتان حوزه فرآوری مواد معدنی کشور، شرکت های معدنی، مشاوران، استادان دانشگاه و سازمان های دولتی و ستادی دعوت به عمل آمده و در حوزه بین المللی نیز مسئولان ارشد شرکت های بنام دنیا شامل  Hatch  )کانادا) ، Mintek (آفریقای جنوبی)، JKMRC  (استرالیا)، Outotec  (فنلاند)، MSA-Group (آفریقای جنوبی)، Malgweyn  (آفریقایی و آلمانی) و نیز مقامات سازمان زمین شناسی کشورهای فنلاند، هندوستان، ترکیه و غیره حضور پیدا خواهند کرد.
به گفته ملاطاهری، در حاشیه این همایش، یک تفاهم نامه همکاری با سازمان زمین شناسی فنلاند و یک قرارداد آموزشی با شرکت مینتک امضا می شود.
برگزاری سومین کارگاه آموزشی فرآوری سنگ آهن و فلزات پایه
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران تصریح کرد: این مرکز همزمان با برگزاری نخستین سمپوزیوم بین المللی فعالان فرآوری مواد معدنی، سومین کارگاه آموزشی فرآوری سنگ آهن و فلزات پایه را نیز با هدف گسترش روابط و تعاملات دو و چند جانبه با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای منطقه از طریق ارایه خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای، تخصصی و آشنایی با امکانات و تجهیزات و ظرفیت های مرکز تحقیقات در زمینه فرآوری مواد معدنی برگزار می کند.
وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی، کارشناسانی از کشورهای حوزه اکو شامل ترکیه، پاکستان، قرقیزستان، افغانستان و جمهوری آذربایجان حضور می یابند.
ملاطاهری خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی فرآوری سنگ آهن و فلزات از سال 93 آغاز شده است.
بنا به این گزارش، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران (وابسته به ایمیدرو) در کیلومتر 9 اتوبان کرج قزوین واقع شده است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا