روز شنبه در بورس تهران ثبت شد؛

صدر نشینی سه گروه خودرو، فلزات اساسی و بانک ها

صدر نشینی سه گروه خودرو، فلزات اساسی و بانک ها

در داد و ستدهای روز شنبه سهامداران بیش از 514 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 39 میلیارد ریال در 45 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

 

در داد و ستدهای روز شنبه سهامداران بیش از 514 میلیون برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در داد و ستدهای روز شنبه سهامداران بیش از 514 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 39 میلیارد ریال در 45 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

گفتنی است در این روز گروه های خودرو، فلزات اساسی و بانک ها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

همچنین امروز نمادهای ملی مس، فولاد مبارکه، پتروشیمی مبین، فولاد خوزستان، گل گهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هلدینگ نفت و گاز پتروشیمی با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص افت 589 واحدی این متغیر را رقم زدند. در این روز شاخص های بازار اول و دوم نیز به ترتیب 480 و 902 واحد نزولی شدند.

صدر نشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای فیبر ایران، گلوکوزان، چرخشگر، تامین ماسه و ریخته گری، پاکشو، داروسازی دکتر عبیدی و پارس الکتریک بود.

در مقابل نمادهای ایران ارقام، فرآورده های نسوز پارس، کالسیمین، ملی سرب و روی، لیزینگ ایرانیان و مس شهید باهنر با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سرمایه گذاران بورس تهران امروز برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، واحدهای صندوق امین یکم، پارند پایدار سپهر، اوراق صکوک مرابحه سایپا، گواهی سپرده رایان سایپا و سهام درخشان تهران بیشترین تقاضای خرید را ثبت کردند.

در مقابل واحدها پارند پایدار، اوراق مشارکت ملی نفت، اوراق صکوک بناگستر کرانه، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام ایران ترانسفو و معادن بافق با بیشترین عرضه ها، سنگین ترین صف های فروش را تشکیل دادند.

در پایان معاملات امروز سایپا با معامله 69 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و آذرآب در نماد بلوکی فاذر2 با معامله 116 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا