طی هفته سوم دی ماه؛

حجم معاملات بورس کالای ایران ۵۰ درصد رشد کرد

حجم معاملات بورس کالای ایران ۵۰ درصد رشد کرد

طی هفته منتهی به ۲۳ دی ماه، در حالی حدود ۵۹۹ هزار و ۲۰۹ تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۸ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در مقایسه با هفته ماقبل از رشد ۵۰ درصدی حجم و ۱۳ درصدی ارزش معاملات برخوردار شد.

 

در هفته منتهی به ۲۳ دی ماه، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۲۵۹ هزار و ۵۵۱ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به ۴ هزار و ۳۶ میلیارد ریال معامله شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، طی هفته منتهی به ۲۳ دی ماه، در حالی حدود ۵۹۹ هزار و ۲۰۹ تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۸ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در مقایسه با هفته ماقبل از رشد ۵۰ درصدی حجم و ۱۳ درصدی ارزش معاملات برخوردار شد.

در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۱۴۰ هزار و ۴۷۵ تن انواع فولاد، ۷ هزار و ۶۷۰ تن انواع مس، یک هزار و ۲۸۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۵ کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۵ هزار و ۵۵۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال به فروش رسید؛

در این تالار، ۹۰ هزار و ۱۵۱ تن انواع قیر، ۳۰ هزار و ۵۳۸ تن مواد پلیمری، ۷۳ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار تن لوب کات، ۱۹ هزار و ۸۸۲ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد، ۹۸۰ تن عایق رطوبتی و ۱۰۰ تن آرگون معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۹۰ هزار و ۷۴۰ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ارزش ۷۷۵ میلیارد ریال بود؛ در این تالار، ۱۹ هزار و ۴۸۰ تن ذرت دانه ای، ۱۱ تن جو دامی، ۶۹ هزار تن گندم، ۲ هزار تن برنج وارداتی، ۱۵۰ تن شکر سفید، و ۱۰۰ تن روغن خام معامله شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا