۶۵ درصد نیاز کشور به ورق قلع اندود در چهارمحال و بختیاری تولید می شود

۶۵ درصد نیاز کشور به ورق قلع اندود در چهارمحال و بختیاری تولید می شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 65 درصد نیاز کشور به ورق قلع اندود در این استان تولید می شود.

به گزارش ماین نیوز، سید نعیم امامی افزود: هم اینک تنها دو واحد تولید ورق قلع اندود در کشور در استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان فعال است.
وی نیاز کشور در ورق قلع اندود در صنایع غذایی، شیمیایی و روغن را در مجموع 280 هزار تن در سال عنوان کرد.

مدیرعامل صنایع فولاد توان آور آسیا نیز در این نشست گفت: این واحد فعالیت خود را از سال 89 با ظرفیت سالانه چهار هزار تن آغاز کرد.

اصغر نریمانی با بیان اینکه هم اینک 200 نفر در این واحد مشغول به کار هستند، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار تن انواع محصولات شامل کلاف قلع اندود، ورق برش خورده، انواع قوطی فلزی، چاپ و لاک و درب آسان بازشو در این تولید شده است.

به گفته وی، مطابق برنامه ریزی های انجام شده و رفع موانع تولید این واحد، در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال تولیدات این واحد به 30 هزار تن می رسد.

نریمانی تصریح کرد: طبق اهداف این واحد برای سال آینده با 200 کارخانه در کشور عقد قرارداد شده و تولیدات این صنعت فولادی به 150 هزار تن در یکسال خواهد رسید.

مدیرعامل صنایع فولاد توان آور آسیا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با تحقق این هدف برای 9 هزار نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در کشور و 350 نفر به صورت مستقیم در این واحد فرصت شغلی فراهم می شود.

بنابراین گزارش واحد تولیدی فولاد توان آور آسیا در فاصله حدود 15 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا