توجه ویژه ذوب‌آهن به توسعه منطقه و حل مشکلات مردم

توجه ویژه ذوب‌آهن به توسعه منطقه و حل مشکلات مردم

دنیای معدن -حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و محمد جعفر زاده معاون فرماندار این شهرستان سه شنبه دوازده بهمن ماه با مهندس صادقی دیدار و گفتگو نمودند . در این جلسه که غلامعلی قادری مدیر حراست ،‌ علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ، کمال عسگری مدیر امور حقوقی و صادق جاهد خطیبی مشاور و مدیر دفتر حوزه مدیر عامل حضور داشتند مسائل و تعاملات بین ذوب آهن و شهرستان فلاورجان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت . در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین لارگانی ضمن ابراز خشنودی از حضور در ذوب آهن اصفهان گفت : از مسائل مرتبط با این مجتمع عظیم صنعتی مطلع بوده و ضمن پیگیری اخبار و تحولات آن در سطح استان ، کشور و مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکلات مختلف آن است . وی در به موضوع برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای شهرستان فلاورجان در سال 96 و بعضی دیگر از مسائل شهرستان اشاره نمود و از مدیر عامل ذوب آهن خواستار همکاری و مساعدت در این زمینه ها شد. مهندس صادقی مدیر عامل شرکت ضمن تشکر از نظرات و پیشنهادات مهمانان با شرح اقدامات اخیر ذوب آهن در جهت رفع نابسامانی ها و اقتصادی نمودن تولیدات کارخانه حجم بدهی های شرکت را 6 هزار و هفتصد میلیارد تومان اعلام نمود و از وقفه های ایحاد شده در امر فروش محصولات ریل به شرکت راه آهن سراسری کشور و عملکرد کند وضعیف آنها در جهت تحویل ریل اشاره نمود و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری و همکاری لازم در جهت رفع مشکلات مختلف شرکت شد . مدیرعامل شرکت در ادامه با اشاره به موضوع زمین های متعلق به ذوب آهن در منطقه فلاورجان و لنجان تصریح کرد : زمین های قابل توجهی در این دو شهرستان از گذشته های دور در تملک ذوب آهن بوده و دارای سند رسمی است و در حال حاضر به منظور تامین نقدینگی برای شرکت ، مجوز عرضه و فروش آنها صادر شده است . وی افزود : ذوب آهن به لحاظ خصوصی شدن و حضور در فرابورس مالک و امانت دار سهامداران بوده و از آنجا که فروش و واگذاری سهام شرکت با توجه به تمامی امکانات و تملکات موجود و از جمله زمین های مذکور صورت گرفته است ، از نظر شرعی و قانونی حق مالکیت ذوب آهن و سهامداران قابل گذشت نبوده و از طرفی ذوب آهن اصفهان به لحاظ توجه به مشکلات منطقه و همکاری در جهت حل مشکلات مردم و توسعه منطقه فلاورجان ضمن همکاری با فرمانداری فلاورجان و استانداری اصفهان پیشنهادمی دهد که با تشکیل کمیته ای زمین های مذکور با قیمت کارشناسی و تغییر کاربری لازم واگذار گردد تا هم حق سهام داران ذوب آهن محفوظ بماند و هم مشکلات نهادها و تعدادی از ساکنین فلاورجان حل شود . مهندس صادقی همچنین در زمینه برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای منطقه فلاورجان در سال 96 یادآور شد: به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای پر افتخار و برگزاری هر چه با شکوه تر این کنگره با پیگیری وتشکیل کمیته مشترک همکاری لازم انجام و بودجه مناسب اختصاص داده خواهد شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین لارگانی ضمن ابراز خشنودی از حضور در ذوب آهن اصفهان گفت : از مسائل مرتبط با این مجتمع عظیم صنعتی مطلع بوده و ضمن پیگیری اخبار و تحولات آن در سطح استان ، کشور و مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکلات مختلف آن است .

وی در به موضوع برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای شهرستان فلاورجان در سال 96 و بعضی دیگر از مسائل شهرستان اشاره نمود و از مدیر عامل ذوب آهن خواستار همکاری و مساعدت در این زمینه ها شد.

مهندس صادقی مدیر عامل شرکت ضمن تشکر از نظرات و پیشنهادات مهمانان با شرح اقدامات اخیر ذوب آهن در جهت رفع نابسامانی ها و اقتصادی نمودن تولیدات کارخانه حجم بدهی های شرکت را 6 هزار و هفتصد میلیارد تومان اعلام نمود و از وقفه های ایحاد شده در امر فروش محصولات ریل به شرکت راه آهن سراسری کشور و عملکرد کند وضعیف آنها در جهت تحویل ریل اشاره نمود و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری و همکاری لازم در جهت رفع مشکلات مختلف شرکت شد .

مدیرعامل شرکت در ادامه با اشاره به موضوع زمین های متعلق به ذوب آهن در منطقه فلاورجان و لنجان تصریح کرد : زمین های قابل توجهی در این دو شهرستان از گذشته های دور در تملک ذوب آهن بوده و دارای سند رسمی است و در حال حاضر به منظور تامین نقدینگی برای شرکت ، مجوز عرضه و فروش آنها صادر شده است .

وی افزود : ذوب آهن به لحاظ خصوصی شدن و حضور در فرابورس مالک و امانت دار سهامداران بوده و از آنجا که فروش و واگذاری سهام شرکت با توجه به تمامی امکانات و تملکات موجود و از جمله زمین های مذکور صورت گرفته است ، از نظر شرعی و قانونی حق مالکیت ذوب آهن و سهامداران قابل گذشت نبوده و از طرفی ذوب آهن اصفهان به لحاظ توجه به مشکلات منطقه و همکاری در جهت حل مشکلات مردم و توسعه منطقه فلاورجان ضمن همکاری با فرمانداری فلاورجان و استانداری اصفهان پیشنهادمی دهد که با تشکیل کمیته ای زمین های مذکور با قیمت کارشناسی و تغییر کاربری لازم واگذار گردد تا هم حق سهام داران ذوب آهن محفوظ بماند و هم مشکلات نهادها و تعدادی از ساکنین فلاورجان حل شود .

مهندس صادقی همچنین در زمینه برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای منطقه فلاورجان در سال 96 یادآور شد:  به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدای پر افتخار و برگزاری هر چه با شکوه تر این کنگره با پیگیری  وتشکیل کمیته مشترک همکاری لازم انجام و بودجه مناسب اختصاص داده خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا