تداوم روند صعودی تولید سرب و روی چین

تداوم روند صعودی تولید سرب و روی چین

پیش بینی می شود که تولید و مصرف سرب و روی چین در سال 2016 به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

 

به نقل از مجله متال بولتن ، انتظار می رود  تولید و مصرف سرب و روی چین در سال 2016 به روند رو به رشد خود ادامه دهد اما این رشد توسط رکود اقتصادی این کشور محدود خواهد شد.
به گزارش انجمن صنعت فلزات غیرآهنی چین(CNIA)، انتظار می رود که تولید سرب چین با 3.2 درصد رشد سالیانه به 6.4 میلیون تن در سال 2016 برسد.
پنگ تائو، مدیر بخش سرب و روی (CNIA)،روز چهارشنبه 4 نوامبر این خبر را در هجدهمین کنفرانس بین المللی سرب و روی در چین اعلام کرد.
وی افزود:انتظار می رود که سال آینده مصرف روی با 3 درصد افزایش به 6.8 میلیون تن برسد که غالبا به دلیل ادامه روند شهرنشینی می باشد، اگرچه  افزایش تقاضا از سوی بخش های خودروسازی،راه آهن، شبکه توزیع برق و توسعه املاک و مستغلات  نیز وجود خواهد داشت.
بنابراین گزارش،چشم انداز سرب به اندازه روی امیدوارکننده نیست.زیرا انتظار می رود که تولید سرب چین با رشد سالانه 3.2 درصد به 4.8 میلیون تن در سال 2016 برسد در حالیکه مصرف سرب ممکن است تنها با یک درصد افزایش به 4.95 میلیون تن در سال آینده برسد.
بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط این سازمان در سال آینده  چین 6.2 میلیون تن روی و 4.65 میلیون تن سرب تولید خواهد کرد.
تائو در ادامه گفت:شرکت های سرب و روی چین با مشکلاتی از قبیل هزینه بالا،کاهش سود و افزایش زیان مواجه هستند.
 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا