طی 9 ماه؛

"ارفع" فراتر از پیش بینی هایش عمل کرد

شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 95، با شناسایی 224 ریال سود به ازای هر سهم معادل 93 درصد از پیش بینی هایش را محقق کرد.

 

شرکت آهن و فولاد ارفع پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 95 را با سرمایه دو هزار و 994 میلیارد و 865 میلیون ریال به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت آهن و فولاد ارفع سود هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 95 را مبلغ 241 ریال برآورد و اعلام کرد طی دوره 9 ماهه این سال مالی با تحقق 224 ریال سود به ازای هر سهم معادل 93 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

"ارفع" دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی 95 را حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی به شرح زیر اعلام کرد:

تغییر عمده اطلاعات پیش بینی سال مالی 95  ناشی از تغییر در سود ناویژه شرکت است. با توجه به تثبیت نسبی افزایش نرخ فروش پس از 31 شهریور ماه 95 و با فرض تداوم این روند در سه ماهه پایانی سال و به رغم افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته، سود ناویژه شرکت نسبت به پیش بینی قبلی دارای رشد 114 درصدی است.

همچنین کاهش خالص هزینه های متفرقه به میزان حدود 50 درصد به دلیل کاهش نرخ یورو نسبت به نرخ یورو در تاریخ 31 شهریور ماه 95 که مینای پیش بینی قبلی برای محاسبه تسعیر ارز بوده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا