رای پرونده بابک زنجانی به‌طور کامل ابلاغ شد

رای پرونده بابک زنجانی به‌طور کامل ابلاغ شد

وکیل‌مدافع بابک زنجانی از ابلاغ رای پرونده موکلش به طور کامل خبر داد.

وکیل‌مدافع بابک زنجانی از ابلاغ رای پرونده موکلش به طور کامل خبر داد.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از آنجا که رای دیوان عالی کشور بسیار طولانی بود و گردش کار طولانی داشت و همچنین با فونت ریز حدود 140 الی 150 صفحه می‌شد و اینکه اگر بنده می خواستم از رای رونویسی کنم حدود یک ماه طول می کشید، با مساعدت شعبه 15 دادگاه انقلاب توانستیم برای رونویسی از رای از تعدادی تایپیست در روزهای متوالی استفاده کنیم و خوشبختانه امروز کل رای تایپ شد و در اختیار ما قرار گرفت.

وی ضمن تشکر از شعبه 15 دادگاه انقلاب برای حصول رونویسی از رای، گفت: ما این آمادگی را داریم که به نحو شایسته از حقوق قانونی موکل دفاع کنیم. ان شاء الله از ظرفیت های ماده 477 و 474 قانون آیین دادرسی کیفری برای اعاده دادرسی استفاده می کنیم.

کوهپایه زاده افزود: از رای پرینت گرفتم و تقاضا کردم که یا با بابک زنجانی ملاقات کنم و یا حداقل رای را در اختیار دفتر نظارت زندانیان قرار دهم تا در اسرع وقت در اختیار موکلم قرار گیرد.

وی درباره نتیجه جلسه 13 دی‌ماه امسال که با حضور نمایندگانی از شرکت نفت و دادستانی و بانک ملی و بانک مرکزی به عنوان ذی‌نفعان پرونده و با حضور موکلش برای پرداخت بدهی‌ها برگزار شده بود، گفت: خوشبختانه با تدبیر دادستانی کل کشور ما متعاقب آن جلسه، جلسه دیگری هم داشتیم و در آن جلسه به جمع بندی رسیدیم که موضوع پیگیری شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا