مشاور مديرعامل شرکت ميدکو در گفت‌وگو با معدن نيوز اعلام کرد

ميدکو طبق برنامه پيش مي‌رود

ميدکو طبق برنامه پيش مي‌رود پايگاه خبري معدن نيوز- مشاور مديرعامل شرکت ميدکو گفت: در حال حاضر شرکت ميدکو براساس برنامه‌هاي قبلي طرح‌هاي معدني و صنايع معدني خود را پيش برده که تاکنون چند طرح در زنجيره فولاد به بهره‌برداري رسيده و مابقي طرح‌ها به‌تدريج در سال‌هاي اينده وارد چرخه توليد مي‌شوند.
رضا اشرف سمناني در گفت‌وگو با پايگاه خبري معدن نيوز، با بيان اينکه سرعت اجراي پروژه‌هاي که از سوي شرکت ايدرو به اجرا در مي‌آيد بسيار خوب است، اظهار کرد: تاکنون در سال جاري دو طرح گندله به مرحله بهربرداري رسيده و در حال حاضر بالاي 90 درصد پيشرفت داشته‌اند و قبل از سال 96 به افتتاح خواهند رسيد.
وي ادامه دادک اين شرکت به طور پيوسته طرح‌هايي را براي اجرا برنامه‌ريزي کرده و با افتتاح و بهره‌برداري از آ‌ن‌ها طرح‌هاي جديدي براي اجرا پيش‌بيني خواهد شد.
اشرف سمناني با بيان اينکه چرخه توليد بايد مورد حمايت قرار گيرد، افزود: غير منطقي نيست که براي صادرات مواد معدني خام عوارض در نظر گرفته شده است و بايد براي دستيابي به چشم‌انداز فولاد بايد درصد بالاتري از سنگ آهن داشته باشيم، به عبارت ديگر برنامه‌ريزي براي افزايش دو برابري توليد فولاد نيازمند ذخيره بيشتري از سنگ آهن و گندله است از اين رو در حالي که ميزان شناسايي ذخاير معدني بايد افزايش يابد برنامه‌ريزي براي توليد محصولات ميان دستي نيز بايد در دستور کار قرار گيرد تا بتوانيم براساس برنامه از پيش تعيين شده به توليد مورد نظر برسيم در اين مسير اجراي سياست‌هاي حمايتي مانند وضع عوارض و... نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا