سمات خبر داد؛

درج نماد اوراق اجاره دولتی اموزش و پرورش در سامانه پس از معاملات

درج نماد اوراق اجاره دولتی اموزش و پرورش در سامانه پس از معاملات

با تصمیم هیات وزیران، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شد بابت پرداخت بدهی های وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به انتشار حداکثر مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال اوراق صکوک اجاره اقدام و منابع مالی تجهیز شده را صرف بازپرداخت بدهی های مذکور کنند.

 

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد اوراق اجاره دولتی اموزش و پرورش در سامانه پس از معاملات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سمات، با تصمیم هیات وزیران، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شد بابت پرداخت بدهی های وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به انتشار حداکثر مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال اوراق صکوک اجاره اقدام و منابع مالی تجهیز شده را صرف بازپرداخت بدهی های مذکور کنند.

اصل، سود و هزینه های مترتب بر انتشار اوراق موضوع این تصویب نامه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان متعهد تأمین و تخصیص اعتبار، در لوایح بودجه های سنواتی کل کشور پیش بینی و خزانه داری کل کشور با اولویت و یا از سر جمع بودجه نسبت به تسویه آنها اقدام می کنند.

در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری اوراق اجاره دولتی اموزش و پرورش  را با نماد " ذاجاد" در سامانه پس از معاملات درج کرد تا شرایط جهت عرضه این اوراق فراهم شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا