مرکز نگهداری و آموزش آیندگان دست های مهربان افتتاح شد

مرکز نگهداری و آموزش آیندگان دست های مهربان افتتاح شد

مراسم افتتاحیه مرکز نگهداری و آموزش آیندگان ویژه کودکان زیر ۷ سال تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان ۱۲ بهمن همزمان با آغاز ایام مبارک دهه فجر با حضور بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره دکتر شهرام فرجی برگزار شد.

 
مرکز نگهداری و آموزش آیندگان دست های مهربان افتتاح شد

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از پیشامد، مراسم افتتاحیه مرکز نگهداری و آموزش آیندگان ویژه کودکان زیر 7 سال تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست های مهربان 12 بهمن همزمان با آغاز ایام مبارک دهه فجر با حضور بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره دکتر شهرام فرجی، سفیر مهربانی بنیاد آنانعمتی و جمعی از مسئولین کشوری، مدیران شهرداری،ورزشکاران و هنرمندان همچون دکتر نصیری، دکتر اوالی، جناب آقای نوری، شهرام لاسمی، سامان آقازمانی و خانم مطلبی برگزار شد.
در ابتدا این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شده و سپس دکتر شهرام فرجی بنیانگذار بنیاد نیکوکاری دست های مهربان طی سخنانی اهداف بازگشایی این مرکز را بیان کردند.
ایشان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، وجود مکان های آموزشی امن را لازمه پیشرفت هر جامعه دانسته و اظهار داشت: مسیر پیشرفت کشور به دست کودکانی است که سرمایه های حقیقی جامعه محسوب می شوند؛ لذا شایسته است از ظرفیت این کودکان به عنوان افرادی هوشمند برای پیشبرد جامعه استفاده کنیم.
دکتر شهرام فرجی افزود: امروز ما گردهم جمع شده ایم تا خانه ای را افتتاح کنیم که یک نهاد تخصصی در تربیت جامعه است و نقشی آگاهی بخش و روشنگر خواهد داشت. ما در اینجا می خواهیم به جای اندیشه، اندیشیدن را به کودکان مان آموزش دهیم زیرا آینده درخشان کشور را آن ها ترسیم خواهند کرد.
وی با اشاره به این که این مرکز اهداف آموزشی مختلفی همچون برگزاری کلاس های موسیقی، استعدادیابی و خلاقیت، هوش، سفالگری، زبان، ارتباطات اجتماعی در برنامه های خود دارد گفت: در این مرکز قرار است بر تمام بخش های تربیتی و آموزشی کودکان کار شود و ما در اینجا کودکان را تا 18 سالگی و زمان ورود به دانشگاه حمایت خواهیم کرد و در اهداف آتی و بلند مدت خود می خواهیم با سازمان بهزیستی جهت سرپرستی بخشی از کودکان این سازمان رایزنی کرده تا این مرکز نگهداری را به نهادی شبانه روزی ارتقا دهیم.
در ادامه مراسم آنا نعمتی سفیر مهربانی بنیاد طی سخنانی افتتاح این مرکز را اتفاقی پر برکت و خوشایند دانسته و آن را حرکتی خیر دانست که جهت پیشرفت کشور باید به آن به صورتی جدی نگاه شده و اقدامی فراگیر شود.
وی خاطر نشان کرد: در جهان امروز که شاهد جنگ و بی عدالتی هستیم گردهم می آییم و جهت تربیت فرزندان مان خانه ای امن افتتاح می کنیم تا درس بخوانند و با دنیای وانفسای امروز مبارزه کنند.
در حاشیه این مراسم دکتر شهرام فرجی به همراه مدعوین و هیات همراه از بخش های مختلف مرکز نگهداری آیندگان بازدید نموده و در حرکتی نمادین یک نهال در حیاط این مرکز کاشتند.
همچنین در این مراسم سرودی دسته جمعی توسط کودکان تحت پوشش بنیاد سروده شده و نمایش خیمه شب بازی اجرا گردید.
در پایان این مراسم جشن تولد کودکان تحت پوشش متولد بهمن با حضور بنیانگذار دست های مهربان و سفیر مهربانی برگزار گردید که لحظاتی خاطره انگیز و مفرح را برای این کودکان ثبت نمود.












بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا