بورس پرس خبر می دهد:

علت تاخیر بازگشایی نماد بانک تجارت مشخص شد

علت تاخیر بازگشایی نماد بانک تجارت مشخص شد

علت تاخیر بازگشایی نماد بانک تجارت که قرار بود طی روزهای اخیر باز شود ، مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از بازگشایی نماد بانک در سه شنبه گذشته ، رئیس سازمان بورس از بازگشایی نماد دو بانک دیگر در هفته جاری خبر داد که با توجه به انتشار گزارش های بانک تجارت، این بانک آماده بازگشایی شده است.

براساس این گزارش، با انتشار گزارش حسابرسی شده 6 ماهه بانک تجارت و سپس عملکرد 9 ماهه که با تحقق زیان 164 ریالی هر سهم همراه بود، قرار بوده  "وتجارت" طی روزهای اخیر به بورس بازگردد اما تا به امروز خبری نشده است.

در این رابطه پیگیری های بورس پرس از مسئولان حکایت از آن دارد که قرار است مدیران بانک تجارت نیز مانند بانک ملت ، در مورد اقدامات مربوط به تکالیف بانک مرکزی ، توضیحاتی دهد تا سازمان بورس هم همراه با انتشار این توضیحات ، مواضع خود را اعلام کند.

این نامه و توضیحات بانک تجارت قرار هست امروز و یا فردا به سازمان بورس ارایه شود. در این صورت نامه شفاف سازی نهادناظر نیز منتشر می شود و سپس بانک تجارت بعد از کمتر از 7 ماه به تابلوی معاملات بازار سهام باز خواهد شد.

با این اوصاف می توان انتظار داشت ، با انتشار نامه توضیحات در روز جاری یا فردا ، نماد "وتجارت" در هفته جاری باز شود. در غیر این صورت ( با احتمال اندک) باید هفته آینده شاهد بازگشت این بانک 4.57 هزار میلیارد تومانی بود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا