نظر امید قائمی درباره اثر بازگشت بانک‌ها بر شاخص‌ بورس

نظر امید قائمی درباره اثر بازگشت بانک‌ها بر شاخص‌ بورس

مدیرعامل سابق فرابورس درباره اثر بازگشت بانک‌ها بر شاخص‌ بورس اظهار نظر کرد و گفت:در کنار بانک های صادرات و تجارت و پست بانک، جا دارد نماد بانک‌های پاسارگاد، پارسیان و اقتصاد نوین نیز باز شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی‌ امید‌قائمی در پاسخ به پرسش بازگشایی نماد بانک‌ها چه تاثیری بر شاخص بورس خواهد داشت؟ به ایلنا گفت: پس از اتفاقات اخیر بهتر است هر چه زودتر نماد همه بانک‌ها باز شود.

وی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد با بازگشایی نماد سایر بانک‌ها ، شاهد افت شاخص‌ بورس باشیم. باز شدن نماد بانکها به شفافیت بازار و روشن شدن فضا کمک می‌کند و افرادی هم که به منابع نیاز دارند با قفل شدن بانکی‌ها مجبور نخواهند بود سهام دیگر خود را بفروشند و به بقیه بازار فشار وارد کنند.

وی با اشاره به بازگشایی نماد بانک ملت بیان کرد: شرایط بانک ملت به لحاظ وضعیت مالی با سایر بانک‌ها متفاوت بود زیرا بانک ملت با ذخیره ایی که گرفت از سوددهی‌ کاسته شد و در حالت زیان، بازگشایی نماد شد. سهام بانک ملت حدود ۲۰۰ تومان بود که به ۱۱۵ تومان رسید اما سایر بانک ها چندان جایی برای افت ندارند.

وی ادامه داد: هم اکنون زمان آن فرارسیده تا در کنار بانک های صادرات و تجارت و پست بانک، نماد بانک‌های پاسارگاد، پارسیان و اقتصاد نوین نیز باز شوند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا