خبر خوش مدیرعامل پرجمعیت ترین شرکت بازارسهام: "وکوثر" بانک می‌شود

خبر خوش مدیرعامل پرجمعیت ترین شرکت بازارسهام:

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر که پرجمعیت ترین شرکت بازار سهام ایران است ، از موافقت ضمنی بانک مرکزی برای تبدیل این موسسه حاضر در فرابورس به بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر مرکزی که با حدود 483 هزار سهامدار برای نخستین بار رتبه اول پرجمعیت ترین شرکت بازار سهام ایران را به خود اختصاص داده، از موافقت ضمنی دیروز بانک مرکزی برای تبدیل "وکوثر"به بانک خبر داد.

وی که در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر در خراسان رضوی حضور داشت ، گفت: این موسسه آخرین موسسه ای بود که از سال 89 آغاز به فعالیت کرده و در حال حاضر 351 شعبه در استان خراسان رضوی دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: نخستین انتظار از مدیران موسسه، حفظ حرمت نام مقدس این موسسه، تکریم مشتری و رعایت شئون و اخلاق اسلامی است. این درحالی است که فعالیت  در نظام بانکی و تجهیز منابع بسیار دشوار بوده و تا زمانی که مسئولان قیمت تمام شده پول را کاهش ندهند، این مشکلات وجود خواهد داشت.

به گفته رضایی بالا بردن ضریب نفوذ مشتریان موسسه مالی اعتباری کوثر به خصوص در استفاده از دستگاه های POS از جمله 1000 دستگاه در مشهد که به باید به 10 هزار دستگاه برسد، بسیار اهمیت است و ترغیب و ایجاد طرح های تشویقی برای استفاده مشتریان از اینترنت از دیگر اقداماتی است که باید در این مجموعه انجام شود.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا