اتاق ایران درخواستی برای تعطیلی اسنپ و تپسی نداشته است

اتاق ایران درخواستی برای تعطیلی اسنپ و تپسی نداشته است

اتاق ایران با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلفاز شیوه‌های نوین کسب‌وکار حمایت کرده و با ایجاد (کمیسیون جوانان، کارآفرینی و کسب‌وکار نوین و دانش بنیان) همچنان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.



روابط عمومی اتاق ایران در اطلاعیه‌ای به تکذیب خبر یکی از رسانه‌ها پرداخت.
در اطلاعیه اتاق ایران آمده است: در پی درج خبری در رسانه‌ها که از اعلام مخالفت اتاق بازرگانی ایران نسبت به فعالیت دو آژانس موبایلی (اسنپ و تپسی) و پلمپ آن‌ها خبر داده، به اطلاع می‌رساند نسبت چنین موضوعی به اتاق ایران صحت نداشته و به این وسیله تکذیب می‌شود.
اتاق ایران نه تنها هیچگونه مخالفتی نسبت به این نوع فعالیتها ندارد بلکه از کسب‌وکارها و کارآفرینی نوین و استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کند.
به همین منظور تاکنون نیز اتاق ایران با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلفاز شیوه‌های نوین کسب‌وکار حمایت کرده و با ایجاد (کمیسیون جوانان، کارآفرینی و کسب‌وکار نوین و دانش بنیان) همچنان از آن‌ها حمایت خواهد کرد. چندی پیش نیز در جلسه با وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق ایران ضمن ضرورت شمردن وجود استارتاپ‌ها برای اقتصاد کشور از ایشان درخواست پشتیبانی بیشتر و جدی‌تر دولت از استارتاپ‌ها را کرد.
روابط عمومی اتاق ایران از همه رسانه‌ها درخواست می‌شود، پیش از انتشار چنین اخباری، صحت و سقم آن را از مسوولان مرتبط و روابط عمومی پیگیر شوند.


 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا