دبیرکل مجمع خیرین سلامت

پلی کلینیک تخصصى بیمارستان شریعتى با مشارکت خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تهران احداث می‌شود

پلی کلینیک تخصصى بیمارستان شریعتى با مشارکت خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تهران احداث می‌شود

دبیر کل مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه ساخت 4 هزار و 300 مرکز درمانى با کمک خیرین سلامت در کشور احداث شده است، گفت: پلی کلینیک تخصصى بیمارستان شریعتى با مشارکت خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تهران احداث می‌شود .

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مجمع خیرین سلامت کشور،سیدرضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت در مراسم کلنگ زنی پلی کلینیک تخصص بیمارستان شریعتى تهران، اظهارداشت: باهمت خیرین سلامت در پنج سال گذشته توانسته‌ایم ٤هزار و ٣٠٠ مرکز درمانى شامل بیمارستان، درمانگاه وخانه بهداشت در سراسر کشور احداث کنیم. 

وی افزود: بیمارستان شریعتى قطب علمى،آموزشى و پژوهشى در کشور محسوب می‌شود و بسیارى از چهره‌هاى برجسته پزشکى در این بیمارستان فعالیت مى‌کنند و این تعداد متخصص برجسته سرمایه‌هاى انسانى بیمارستان شریعتی هستند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشوربا بیان اینکه بیش از ٥٠ سال از عمر بیمارستان شریعتى مى‌گذرد و این بیمارستان نیازمند بازسازى و نوسازى است، افزود: بیماران صعب‌العلاج از سراسر کشور به این بیمارستان مراجعه مى‌کنند وبا توجه به این حجم بیمار باید کمک‌های زیادى به این بیمارستان انجام شود.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه بودجه مورد نیاز براى احداث پلى کلینیکى بیمارستان شریعتى 2 میلیارد  تومان است ،گفت: یک خانواده خیر با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران هزینه‌های مربوط به این پلی کلینیک  را تامین می‌کنند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا