تجمع کارکنان ثامن‌الحجج در برابر ساختمان بانک مرکزی

تجمع کارکنان ثامن‌الحجج در برابر ساختمان بانک مرکزی

جمعی از کارکنان موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج در ادامه پی گیری وضعیت اشتغال خودامروز (11بهمن ماه) با سفر به تهران در مقابل ساختمان بانک ...

جمعی از کارکنان موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج در ادامه پی گیری وضعیت اشتغال خودامروز (11بهمن ماه) با سفر به تهران در مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند.

کارکنان حاضر در تجمع امروز که تعدادشان 100نفر گزارش شده، واز نقاط مختلف کشور برای پی گیری وضعیت اشتغال خود عازم تهران شده اند به ایلنا گفتند: هرکدام از ما در  موسسه ثامن الحج  بین 4 تا12 سال سابقه کار داریم  که با مختل شدن فعالیت این موسسه مالی، از دی ماه سال گذشته با مشکل امرار معاش روبرو شده‌ایم.

آنها با یادآوری اینکه در مجموع شمار آنها نزدیک به 2700 نفر می‌شود که تا پیش از این اتفاق در 470 شعبه موسسه ثامن الحجج در سراسرکشور مشغول کار بودند، افزودند: بانک مرکزی با همراهی شورای ‌عالی پول اعتبار و قوه قضائیه قبل از  آنکه دستور انحلال این موسسه  را صادر کنند باید به وضعیت شغلی کارکنان ثامن الححج  سر وسامان می دادند.

این تجمع کنندگان  در ادامه افزودند : بعد از واگذاری مسئولیت سرپرستی حساب‌های مشتریان این موسسه به بانک پارسیان قرار بود همین بانک نیز در مورد وضعیت شغلی کارکنان موسسه ثامن‌الحجج تصمیم گیری کند و در همین رابطه حتی مسئولان بانک مذکور در یک نوبت از 1500 نفر از کارکنان ثامن الحجج آزمون استخدامی اخذ کردند که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

به گفته آن‌ها امروز برای دومین بار است که برای پی گیری مطالبات صنفی خود به تهران آمده ایم  ،در تجمع روز نخست که در تاریخ  13 دی ماه مقابل ساختمان مجلس  شورای اسلامی انجام شد  از طرف هیات رئیسه مجلس و فراکسیون کارگری  نامه ای به بانک مرکزی نوشته شد که تا امروز نتیجه ای در بر نداشته است.

کارکنان موسسه ثامن الحجج در ادامه می‌گویند برهمین اساس  برای دومین بار اجتماعات صنفی خود را که از مدتها قبل از شهر ها وشهرستانهای مختلف آغاز شده است در تهران منسجم کرده ایم .

تجمع‌کنندگان که به نمایندگی از جمعیت 2700 نفری کارکنان این موسسه مالی اعتباری  عازم تهران شده  وهم اکنون مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کرده اند در ادامه  می‌گویند تا زمان قطعی نشدن نتیجه در تهران می‌مانیم و به شهر‌هایمان بازنمی‌گردیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا