تاثیر واردات بی رویه در تعطیلی واحدهای صنفی آهن فروشان

تاثیر واردات بی رویه در تعطیلی واحدهای صنفی آهن فروشان

نماینده مردم اردبیل در مجلس درخصوص علت تعطیلی واحدهای فروش آهن آلات در کشور، گفت: عوامل مختلفی در تعطیلی این واحدها دخیل بوده که باید برای رونق اقتصادی کشور به دنبال رفع آنها باشیم.

 

صدیف بدری، درخصوص علت تعطیلی واحدهای فروش آهن آلات در کشور، گفت: عوامل مختلفی در تعطیلی این واحدها دخیل بوده که باید برای رونق اقتصادی کشور به دنبال رفع آنها باشیم.
وی اظهار کرد: مهترین دلایل از رونق افتادن فروش آهن آلات در کشور رکود حاکم بر بخش تولید و صنعت که مشتری اول این صنف است، می باشد.
این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه رکودی که طی سال های اخیر در کشور فراگیر شده است به بسیاری از مشاغل و کارگران ضربه زده و مشکل ساز بوده است، گفت: نباید منتظر بود که این مسائل خود به خود حل شود، دولت باید برای برطرف شدن این مشکلات برنامه ریزی دقیقی صورت داده و نسبت به رفع رکود تلاش کند.
واردات بی رویه در تعطیلی واحدهای صنفی آهن فروشان بی تاثیر نیست
نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به اینکه واردات بی رویه نیز در تعطیلی واحدهای صنفی آهن فروشان بی تاثیر نبوده است، بیان داشت: وقتی تولید داخلی وجود دارد،به جای حمایت از آن نباید سراغ واردات برویم، چرا که با این کار به اقتصاد و اشتغالزایی کشور صدمه وارد می کنیم.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای جلوگیری از متضرر شدن فعالان این بخش اقدامات مناسب ازسوی دولت صورت بگیرد، گفت: جلوگیری از قاچاق، کنترل واردات و توجه به تولید و رونق ساخت و ساز می تواند کمک شایانی به حل مشکل رکود و تعطیلی واحدهای فروش آهن کند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا