به دنبال اعتصاب کارگران ورزشگاه نقش جهان؛

معاون فولاد مبارکه: به هیچ پیمانکاری بدهکار نیستیم

معاون فولاد مبارکه: به هیچ پیمانکاری بدهکار نیستیم

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون اجرایی پروژه‌های شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: کارگران تمام کارهای نقش جهان را انجام داده‌اند و تنها در پی مطالباتشان هستند.

به گزارش ماین نیوز، احمد سعیدبخش در پاسخ به این سؤال که با توجه به اعتصاب کارگران نقش جهان، وضعیت این ورزشگاه چه خواهد شد، اظهار کرد: این مسائل ارتباطی به ما ندارد. این کارگران مربوط به پیمانکارانی هستند که قراردادشان با شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی است. شرکتی به نام طاقدیس ساز پرداخت‌هایش به پیمانکاران دسته دوم خود را انجام نداده است.

وی با بیان اینکه مطمئن باشید این ورزشگاه نیمه کاره رها نشده است، افزود: کارگران تمام کارها را انجام داده‌اند و تنها در پی مطالباتشان هستند.

معاون اجرای پروژه‌های شرکت فولادمبارکه افزود: شرکت فولادمبارکه به هیچ پیمانکاری بدهکار نیست. ما تمامی پولی که باید به شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی پرداخت می‌کردیم را پرداخت کردیم و حتی ۳ میلیارد تومان از دکتر سبحانی مجوز گرفتم تا کارهای باقیمانده نظیر آسفالت، نصب فیبر نوری و...را نیز انجام دهیم.

سعیدبخش ادامه داد: شرکت فولادمبارکه ۳۰ میلیارد تومان را پرداخت کرده و حتی کارهایی را به دست گرفته‌ایم که اداره کل ورزش و جوانان استان باید انجام می‌داد، اما با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای اداره کل، کارهایی نظیر آسفالت محوطه توسط ما انجام خواهد شد. همچنین نصب کابل نوری را در آینده‌ای نزدیک انجام خواهیم داد.

سعید بخش با بیان اینکه آسفالت محوطه بیرونی و کیوسک‌های بلیط فروشی نیز انجام خواهد شد، افزود: مقداری خاک حاصل از گودبرداری کاسه اصلی استادیوم است که سال‌هاست آنجا وجود دارد که اداره کل ورزش و جوانان استان باید این خاک‌ها را جا به جا کند. همچنین این اداره کل باید همت و به فضای سبز رسیدگی کند، ولی در کل مشکل عمده‌ای برای برگزاری مسابقات وجود ندارد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا