وزر نیرو:

تولیدات صنعت برق ایران به 26 کشور صادر می شود

تولیدات صنعت برق ایران به 26 کشور صادر می شود

وزیر نیرو از صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی صنعت برق ایران به 26 کشور جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حمید چیت‌چیان در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت برق ایران هرسال با رشد چشمگیری در میزان حضور و کیفیت حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برخوردار است.

وی افزود: سال گذشته شاهد حضور 110 شرکت در نمایشگاه بین‌المللی برق ایران بودم اما این تعداد در سال جاری با رشدی قابل توجه به 200 شرکت خارجی از 24 کشور جهان و 341 شرکت داخلی رسید.

وزیر نیرو با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای تعامل بین بخش خصوصی داخلی، شرکت‌های دولتی، کارخانجات و فعالان صنعتی و شرکت‌های خارجی است، گفت: در حال حاضر تولیدات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی صنعت برق ایران به 26 کشور جهان صادر می‌شود و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای افزایش تعاملات و دستیابی به بازارهای جدید جهانی است.

این عضو کابینه دولت در خصوص بدهی وزارت نیرو به بخش خصوصی، گفت: بدهی وزارت نیرو حالت ایستا ندارد و این طور نیست که مبلغ زیادی به عنوان بدهی این وزارتخانه مانده باشد و ما نتوانسته باشیم آن را پرداخت نکرده باشیم بلکه این بدهی شناور است یعنی ما به طور مستمر بخش بخش بدهی‌های وزارت نیرو را پرداخت می‌کنیم اما از آنجا که صنعت برق صنعتی پویا است با تعریف و اجرای پروژه‌های جدید بدهی‌های جدیدی نیز در وزارت نیرو تعریف می‌شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا