سوددهي شركت آهن و فولاد ارفع

سوددهي شركت آهن و فولاد ارفع

گروه صنایع معدنی >فولاد - طبق اطلاعات ارائه شده از سوي شرکت آهن و فولاد ارفع به سازمان بورس، پس از اقدامات مثبت مديريت و کارکنان، سود اين شرکت حدود 2 هزار درصد افزايش يافته است.

به گزارش ماین نیوز، عليرضا خياط، مدير عامل شرکت آهن و فولاد ارفع با اعلام اين مطلب که اين ميزان رشد ناشي از افزايش فعاليت و کاهش هزينه هاي تمام شده بود، گفت: سال گذشته به ازاي هر سهم زيان 57 توماني را پيش بيني کرده بوديم.

وي ادامه داد: در بودجه سال جاري اين شرکت 9 ريال سود در نظر گرفته شد که با اقداماتي که در شرکت انجام شد در 9 ماه نخست امسال 24 تومان سود محقق شد و اين رقم نسبت به سال گذشته، رشد بزرگي را نشان مي دهد.وي در تشريح اقدامات مثبت شرکت که منجر به سودآوري شد، گفت: اين نکته را ياد آور شوم که سال گذشته قيمت شمش فولاد تا 970 تومان هم کاهش پيدا کرد؛ اما امسال ميانگين قيمت شمش تاکنون 1250 تومان بوده و علاوه بر اين به ميزان 30 درصد نيز قيمت تمام شده محصول را کاهش داده ايم.

بر اساس اين گزارش، طبق اطلاعاتي که آهن و فولاد ارفع به سازمان بورس ارائه کرده است، اين شرکت سود هر سهم را 2611درصد افزايش داد تا رکورد تعديل مثبت در گزارش هاي ۹ ماهه شرکت هاي بورسي و فرابورسي شکسته شود. بررسي ها نشان مي دهند علت اصلي اين تغيير سود، رشد 114 درصدي سود ناويژه شرکت و همچنين کاهش 50 درصدي هزينه هاي متفرقه به دليل کاهش نرخ يورو بوده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا