در کدال منتشر شد؛

پیشنهاد افزایش سرمایه 14 درصدی "ومعادن"

پیشنهاد افزایش سرمایه 14 درصدی

هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، افزایش سرمایه این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد داد.

 

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پیشنهاد افزایش سرمایه 248 میلیارد و 093 میلیون ریالی، معادل 14 درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ 27 هزار و 944 میلیارد و 770 میلیون ریال به 31 هزار و 835 میلیارد و 241 میلیون ریال دارد.

بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "ومعادن" از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر که در تاریخ 10 بهمن ماه 1395 به تصویب هیات مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم خواهد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا