روز گذشته در بورس کالا؛

برق سکه معامله گران آپشن را گرفت/رشد ۳۶ درصدی حجم قراردادها

برق سکه معامله گران آپشن را گرفت/رشد ۳۶ درصدی حجم قراردادها

بررسی معاملات قراردادهای اختیار سکه در بورس کالای ایران طی اولین روز معاملاتی هفته نشان می دهد که در مجموع ۴۴۶ قرارداد آپشن منعقد شد که نسبت به پنج شنبه گذشته با رشد ۳۶ درصدی مواجه شد، چراکه حجم معاملات اختیار خرید و فروش سکه طی این روز به ۳۲۶ قرارداد رسیده بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز ۴۲۴ قرارداد اختیار خرید و ۳۲۶ قرارداد اختیار فروش سکه در سررسید اسفند امسال در بورس کالا منعقد شد.

در قرارداد اختیار خرید سکه که در ۵ نماد معاملاتی فعال بود، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵هزار تومان ۱۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۱۱ قرارداد،  قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵هزار تومان ۱۴۳ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۸ قرارداد و قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵هزار تومان ۲۵۲ قرارداد به ثبت رسید.

همچنین قرارداد اختیار فروش سکه نیز در چهار نماد معاملات جریان داشت، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵هزار تومان ۵ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۱۰ قرارداد، قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۱ قرارداد و قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵هزار تومان ۶ قرارداد به ثبت رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا