ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی ، با بسته حمایتی ویژه برای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی ، با بسته حمایتی ویژه برای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

دنیای معدن -با توجه به پیچیدگی های روز افزون زندگی اجتماعی و نیاز آحاد مردم به خدمات مشاوره ای در زمینه های مختلف ، در یک اقدام کم سابقه و اثر بخش و در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب در این زمینه برای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان ، تفاهم نامه همکاری بین بیمارستان شهید مطهری و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی پارسیان وابسته به موسسه خیریه قائم الرضا امضاء شد .

بر اساس این تفاهم نامه که در محل مرکز مشاوره مذکور با حضور دکترآجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری ، کفعمی معاون اداری مالی خیریه قائم الرضا ، دکتر اصفهانی مدیر فنی مرکز مشاوره و خدمات پارسیان، مظاهری مدیر روابط عمومی قائم الرضا ، مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن انجام شد، شاغلین و بازنشستگان ذوب آهن می توانند هنگام مراجعه با ارائه کارت شناسایی از تسهیلات و خدمات مشاوره ای با تخفیف 35 درصد بهره مند شوند .

دکتر آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن در حاشیه امضاء تفاهم نامه مذکور به خبرنگار ما گفت : این اقدام در راستای تاکید و مساعدت های مدیریت عالی شرکت نسبت به بهبود شرایط درمان و رفاه کارکنان و اعضاء خانواده آنان صورت گرفته است . وی گفت : مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی پارسیان در زمینه های زیر آماده ارائه خدمات به همکاران و اعضاء خانواده آنها می باشد .

  • مشاوره و روان درمانی اختلالات خلقی ، افسردگی ، دو قطبی ، اضطراب ، وسواس ، ترس ها و ....
  • مشاوره ازدواج ،خانواده ، جنسی و زناشویی ، کودک و نوجوان
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • مشاوره صنعتی و سازمانی
  • روان درمانی فردی و گروهی
  • برگزاری دوره های آموزش گروهی عمومی و تخصصی مدیریت استرس ، مهارت های ارتباطی ، افزایش شادی و کیفیت زندگی و ....

وی افزود : در هنگام مراجعه ارائه کارت شناسایی ذوب آهن برای دریافت خدمات در مرکز پارسیان الزامی می باشد .

شایان ذکر است  که موسسه خیریه قائم الرضا در سال 1375 برای ارائه خدمات حمایتی و مددکاری به خانواده های بی سرپرست بیماران صعب العلاج تاسیس شد و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آن نیز فعالیت خود را از ابتدای سال 95 آغاز نموده است .

آدرس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی پارسیان : اصفهان : میدان آزادی - بلوار دانشگاه – نبش توحید – روبروی بانک حکمت ایرانیان  . تلفن 03136268281  و  03136280219  

 ساعات کار : صبح ها 12-8   و  عصرها 20-16

ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی ، با بسته حمایتی ویژه برای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا