طی اولین هفته بهمن ماه صورت گرفت؛

معامله ۲۹۹ هزار تن انواع محصولات در بورس کالای ایران

معامله ۲۹۹ هزار تن انواع محصولات در بورس کالای ایران

طی هفته منتهی به ۷ بهمن ماه، حدود ۲۹۸ هزار و ۶۰۶ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته مذکور، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۴۲ هزار و ۵۱۱ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به یک هزار و ۵۴۴ میلیارد ریال معامله شد.

گفتنی است در تالار مذکور، ۳۵ هزار و ۴۸ تن انواع فولاد، ۵ هزار و ۴۰۰ تن انواع مس، یک هزار و ۹۴۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۵ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۰۴ هزار و ۴۷۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۴۵۹ میلیارد ریال به فروش رسید؛

در این تالار، ۳۷ هزار و ۲۹۹ تن انواع قیر، ۴۷ هزار و ۷۲۲ تن مواد پلیمری، ۷۱ هزار و ۷۳۰ تن وکیوم باتوم، ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۰ هزار و ۷۵۶ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۹۳۰ تن گوگرد، ۵۰۰ تن عایق رطوبتی و ۱۱۰ تن آرگون معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۴۹ هزار و ۱۴۶ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ارزش ۴۶۴ میلیارد ریال بود؛ در این تالار، ۴۰ هزار و ۸۷۱ تن ذرت دانه ای، ۳ هزار و ۷۵۰ تن گندم، یک هزار تن برنج وارداتی، ۲۷۵ تن شکر سفید، ۴۵۰ تن کنجاله و ۲ هزار و ۸۰۰ تن روغن خام معامله شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا