در کدال منتشر شد؛

دلایل تعدیل 66 درصدی "EPS" سیمان بهبهان

دلایل تعدیل 66 درصدی

افزایش میزان فروش، افزایش مبلغ فروش، کاهش هزینه های تولید و همچنین دریافت تخفیف از شرکت برق منطقه ای خوزستان موجب شد تا پیش بینی درآمد هر سهم شرکت سیمان بهبهان معادل 66 درصد افزایش یابد.

 

شرکت سیمان بهبهان دلایل تعدیل 66 درصدی پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 95 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص دلایل عمده در افزایش پیش بینی از مبلغ یک هزار و 152 ریال به مبلغ یک هزار و 913 ریال این شرکت توضیحاتی را ارایه داد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سیمان بهبهان، افزایش میزان فروش این شرکت از 797 هزار و 324 تن به 859 هزار و 368 تن، به دلیل افزایش تقاضا در بازار هدف و جذب مشتریان جدید گزارش شده است.

همچنین افزایش مبلغ فروش این شرکت از 740 میلیارد و 176 میلیون ریال پیش بینی شده قبلی به مبلغ 813 میلیارد و 193 میلیون ریال به دلیل سیاست های انضباطی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان و پایبندی شرکت های سیمانی به نرخ های مصوب انجمن که منجر به حذف تخفیفات فروش و به طبع آن افزایش مبلغ فروش شد.

کاهش هزینه های تولید به دلیل کنترل و کاهش هزینه های سربار از جمله مواد سایش و نسوز که باعث کاهش بهای تمام شده این شرکت شده است.

در آخر، شرکت سیمان بهبهان با رعایت پیک برق اعلامی از سوی شرکت توزیع برق منطقه ای خوزستان مبلغ 58 میلیارد و ریال تخفیف به عنوان همکاری در رعایت پیک برق دریافت کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا