به دلیل افزایش بیکاری نمی‌توان مانع تولید خودروهای بی‌کیفیت شد

به دلیل افزایش بیکاری نمی‌توان مانع تولید خودروهای بی‌کیفیت شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:‌ به زودی با خودروسازان و سازمان محیط زیست درباره کیفیت صنعت خودروسازی و تاثیر آن بر آلودگی هوا نشست مشترک می‌گذاریم.

 

محمد عزیزی،‌ گفت: درست است که خودروهای پراید، سمند، پژو 405 و پارس، ام‌وی‌ام و لیفان در گزارش‌های دوره‌ای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پای ثابت بی‌کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل هستند اما نمی‌توان مانع تولید آنها شد.
نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس اظهار کرد: با شرایط بد و بدبختی‌های فراوانی که اقتصاد کشور و خانواده‌ها  روبرو هستند، ممانعت از تولید خودروهای مذکور به دلیل سطح پایین کیفیت به معنای افزایش مشکلات اقتصادی و بیکار شدن بیشتر نیروی کار است بنابراین کیفیت تولید باید بهبود یابد تا آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از تردد خودروهای بی‌کیفیت کنترل شود.
وی بی‌توجهی به آلودگی هوا ناشی از تولید بی‌کیفیت صنعت خودروسازی را نکوهش کرد و افزود: بنده این مسئله را با هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن در میان می‌گذارم تا در جلسه مشترک با خودروسازان و سازمان محیط زیست به راه‌حل مناسبی برای این مسئله برسیم البته برنامه ششم توسعه برای کاهش آلودگی هوا مصوباتی داشته است که در این جلسه با مرور آنها به مکانیزم‌هایی برای عملیاتی کردن این مهم در صنعت خودروسازی برسیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا