تسنیم خبر می دهد؛

پرداخت وام 25 میلیونی به 10 گروه محصولات ایران خودرو+اسامی

پرداخت وام 25 میلیونی به 10 گروه محصولات ایران خودرو+اسامی

اسامی محصولات ایران خودرو برای فروش در طرح پرداخت وام 25 میلیونی خرید خودرو اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سبد محصولات ایران خودرو در تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو شامل خانواده سمند، خانواده 206 ، پژو پارس،  پژو 405 ، تندر دستی، تندر اتوماتیک ، وانت آریسان، تندر پیکاپ، رانا و دنا است.

 قراراست عصر امروز این شرکت جزئیات شرایط فروش انواع این محصولات را منتشر کند تا از فردا متقاضیان دریافت وام با مراجعه به نمایندگی‌های فروش این شرکت اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنند.

به گزارش تسنیم،  در وام 25 میلیون تومانی خودرو متقاضیان می‌توانند از تاریخ هجدهم آبان 1394 با مراجعه مستقیم به نمایندگی‌های مجاز نسبت به خرید دستگاه موردنظر اقدام کرده و بخشی از بهای دستگاه را به صورت نقد و مابقی را حداکثر تا 250 میلیون ریال (که بیش از 80 درصد بهای آن نباشد) در قبال ارایه اسناد تجاری ( اقساط حداکثر 84 ماه با احتساب سالانه 16درصد به صورت چک یا سفته) به نمایندگی مجاز پرداخت کنند. در ادامه، خودروساز اسناد تجاری دریافتی از مشتریان را ظهر‌نویسی کرده و به بانک‌های عامل ارایه می‌کند. بانک‌های عامل اسناد تجاری ارایه شده از سوی خودروساز را که سررسید آنها کمتر از چهار سال باشد، با نرخ 16 درصد خریداری کرده و مبلغ موردنظر را به حساب خودروساز واریز می‌کنند.

فهرست نمایندگی‌های مجاز و خودروها و ماشین‌آلات مشمول طرح از تاریخ هجدهم آبان 1394 در تارگاه دولت، بانک‌مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌شود. در طرح مزبور خرید خودروها و ماشین‌آلات کشاورزی (کمباین و تراکتور) با اقساط حداکثر هفت ساله امکان پذیر است.

انتهای پیام/

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا