تصویب افزایش سرمایه 500 درصدی "شلیا" در مجمع

تصویب افزایش سرمایه 500 درصدی

شرکت مواد ویژه لیا طبق مصوبه مجمع فوق العاده روز گذشته و مصوبه هیات مدیره تصمیم دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 8میلیارد تومان به 48میلیارد تومان افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته است.


 

افزایش سرمایه 500 درصدی شرکت مواد ویژه لیا تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت مواد ویژه لیا طبق مصوبه مجمع فوق العاده روز گذشته و مصوبه هیات مدیره تصمیم دارد سرمایه شرکت را از مبلغ 8میلیارد تومان به 48میلیارد تومان افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته است.

همچنین شلیا هدف از این افزایش سرمایه را اصلاح ساختار مالی و تامین هزینه سرمایه ای پروژه توسعه انجام می دهد. همچنین شرکت اعلام کرده است افزایش سرمایه فوق منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار است.

گفتنی است روز گذشته " شلیا" به دلیل ابهام در اطلاعات، با توقف نماد روبرو شد و سپس برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی را در کدال اعلام کرد.

این نماد روز گذشته در قیمت 14هزار و 376 ریال متوقف شد. همچنین بررسی ها از روند معاملات این سهم نشان می دهد که نماد شلیا ظرف 5 ماه رشد قیمتی 450 درصدی را تجربه کرده است. این شرکت که در گروه سایر محصولات کانی غیر فلزی قرار دارد در شهریور ماه سال گذشته در بازار فرابورس با قیمت 136 تومان کشف قیمت شد که ظرف این مدت رشد قیمتی 950 درصدی را تجربه کرده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا