رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان :

ساخت فاز اول واحد تولید فولاد اسفنجی در سواحل مکران در حال اجراست

ساخت فاز اول واحد تولید فولاد اسفنجی در سواحل مکران در حال اجراست

گروه صنایع معدنی >فولاد - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ساخت فاز اول واحد تولید فولاد اسفنجی، یکی از طرح های سرمایه گذاری سواحل مکران در حال اجراست.

به گزارش ماین نیوز، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در بازدید ابوئی مهریزی و یزدانی معاونین وزیر صنعت،معدن و تجارت از پروژه فولاد مکران چابهار، گفت: فاز اول احداث واحد تولید فولاد اسفنجی با ظرفیت کل یک میلیون و 600 هزار تن در سال با استفاده از گندله و سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد ریالی و اشتغال 250 نفر با سرعت در حال انجام است.

نادر میرشکار افزود : همه اقدامات اولیه از جمله اخذ مجوزها ، تهیه طرح های مطالعه فنی ، محیط زیست و عملیات نقشه برداری ( توپوگرافی) و تجهیزکارگاه ها ، انشعاب آب به صورت کامل صورت پذیرفته و گشایش اعتبار آن به بانک صنعت و معدن نیز ارسال شده است .

وی در ادامه گفت: در حال حاضر ساخت کوره ، اسکلت و باسکول از محل آورده ی نقدی سهامداران در حال اجراست تا وقفه ای در بهره برداری طرح بوجود نیاید .

میرشکار میزان تسهیلات ارزی این پروژه را مبلغ 135 میلیون یورو با عاملیت بانک صنعت و معدن اعلام و تصریح کرد: این پروژه از جمله پروژه های توسعه سواحل مکران است که در چابهار در حال اجراست .
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا