کاهش فروش املاک و مستغلات در چین

کاهش فروش املاک و مستغلات در چین

ارزش فروش ساختمانهای تجاری 37.5 درصد و مساحت فروش رفته 24.3 درصد از ژانویه تا نوامبر 2016 افزایش یافت. با این وجود پس از اعمال محدودیت ها از سوی دولت جهت جلوگیری از افزایش قیمت های املاک اولین علایم کاهش فروش نمایان شده اند.

 

به نقل از متال اکسپرت، پس از اینکه بازار فروش املاک در چین در سال 2016 شرایط خوب خود را به اتمام رساند در ابتداب سال 2017 روند نزولی را شروع کرده است و بیشتر تحلیل گران پیش بینی می کنند در سال جاری فروش املاک کاهش یابد که باعث تأثیر بر مصرف فولاد خواهد شد.
ارزش فروش ساختمانهای تجاری 37.5 درصد و مساحت فروش رفته 24.3 درصد از ژانویه تا نوامبر 2016 افزایش یافت. با این وجود پس از اعمال محدودیت ها از سوی دولت جهت جلوگیری از افزایش قیمت های املاک اولین علایم کاهش فروش نمایان شده اند. فروش املاک مسکونی و تجاری در پکن، شانگهای و گوانگ جو و شنزن 22 درصد در هفته اول 2017 نسبت به هفته اول ماه دسامبر 2016 و 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت. با توجه به سوابق قبلی اقدامات محدود کننده از این قبیل تأثیر منفی بر معاملات املاک خواهد داشت. از اینرو در سال جاری معاملات و قیمت املاک تجاری و مسکونی در چین نزولی خواهد بود.
طبق پیش بینی مؤسسه برنامه ریزی صنعتی متالوژی چین تقاضای واقعی فولاد در بخش ساخت و ساز در سال 2017 تا 1.7 درصد کاهش خواهد یافت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا