مدیر امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک سمات اعلام کرد؛

پرداخت بیش از یک هزار و 619 میلیارد ریال سود انواع اوراق به سرمایه گذاران

پرداخت بیش از یک هزار و 619 میلیارد ریال سود انواع اوراق به سرمایه گذاران

به گفته مدیر امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک سمات، سود اوراق مشارکت شرکت های توسعه خاورمیانه، گل گهر،سیمان کردستان و شهرداری های شیراز، تهران، سبزه وار، مشهد و کرج ماه جاری به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

 

مدیر امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت بیش از یک هزار و 619 میلیارد ریال سود انواع اوراق در دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع سانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سمات، شادروز خسروی با بیان مطلب فوق افزود: بیش از یک هزار و 619 میلیارد و 297 میلیون ریال سود انواع اوراق در ماه جاری به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: زمان سر رسید اوراق اجاره شرکت های نفت پارس ،قطارهای مسافری و باری جوپار،خدمات ارتباطی رایتل،قائد بصیر،کاشی و سنگ پرسپولیس یزد دربهمن ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

خسروی ادامه داد: سود اوراق مشارکت شرکت های توسعه خاورمیانه، گل گهر،سیمان کردستان و شهرداری های شیراز، تهران، سبزه وار،مشهدو کرج نیز ماه جاری به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

مدیر امور ارتباط با مشتریان و خدمات الکترونیک سمات خاطر نشان کرد: سررسید سود اوراق گواهی سپرده عام گردشگری و پارسیان و مرابحه شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در بهمن ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حدود 50 نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اسناد خزانه و استصناع) در بازار سرمایه منتشر شده است، اظهار داشت: سود این اوراق به صورت ماهانه و یا سه ماهه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

در حال حاضر سود سهام شرکت های شرکت های پتروشیمی فارابی، فناوران، بیمه دانا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی، فرابورس، سیمان ایلام، کاغذ سازی کاوه، سرمایه گذاری رنا و شرکت خوراک دام پارساز طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب سرمایه گذاران واریز می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا