انتخاب ورق آجدار فولادمبارکه به‎عنوان بهترین محصول تحقیق و توسعه صنعت

انتخاب ورق آجدار فولادمبارکه به‎عنوان بهترین محصول تحقیق و توسعه صنعت

گروه صنایع معدنی >فولاد - تولید ورق آجدار از سوی شرکت فولادمبارکه به‎عنوان بهترین محصول ناشی از تحقیق و توسعه صنعت شناخته شد و به این شرکت تندیس ویژه‎ای اهدا گردید.

به گزارش ماین نیوز، مهندس احمد احمدیان، مدیر مجتمع فولاد سبا با اعلام این مطلب گفت: پروژه تولید ورق آجدار که در سال 92 کلید زده شد، ظرف مدت دو سال در سال 94 بدون حضور کارشناسان خارجی، دانش تولید ورق آجدار توسط تیمی از کارشناسان و پرسنل مجتمع فولاد سبا حاصل شد و محصول ورق آجدار در مارک‎های ST37-2 و ST44-2 مطابق با استاندارد DIN59220 در عرض 1000 تا 1500 میلیمتر و ضخامت 3 تا 12 میلیمتر به تولید انبوه رسید و به بازار داخل و خارج عرضه شد که خوشبختانه رضایت مشتریان را در پی داشت.

وی با بیان این‎که این محصول به همت معاونت تکنولوژی مجتمع فولادمبارکه برای پنجمین بار جشنواره پژوهشی و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت فرستاده شد که پس از طی مراحل ممیزی و داوری از بین محصولات ارائه‎شده از طرف شرکت‌‎های زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، ورق آجدار مجتمع فولادمبارکه به‎عنوان محصول برتر شناخته شد و تندیس برتر پنجمین جشنواره پژوهشی فناوری در آذرماه 95 را کسب کرد.

همچنین محمود محمدی فشارکی طی خبری گفت: بر اساس انتخاب ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 1395، محصول "ورق آجدار" شرکت فولادمبارکه، به‎عنوان "بهترین محصول تحقیق و توسعه" انتخاب شد.
وی افزود: پروژه تولید ورق‎های آجدار در مجتمع فولاد سبا که به همت معاونت تکنولوژی فولادمبارکه به پنجمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت فرستاده شده بود.

پس از دو مرحله ارزیابی و داوری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت از بین محصولات ارائه شده از طرف شرکت‎های زیرمجموعه این وزارت‎خانه، به‎عنوان محصول برتر تحقیق و توسعه شناخته شد و تندیس برتر جشنواره را از آن خود کرد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا