به مهر مطرح شد:

کالا و خدمات ایران راهی اروپا می شود

کالا و خدمات ایران راهی اروپا می شود

شیراز – مدیر کل دفتر امور نمایندگی های سازمان توسعه تجارت ایران گفت: به زودی و پس از انجام توافقات و رایزنی ها کالا و خدمات ایران راهی بازار اروپا خواهد شد.

رضا عباسقلی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با انجام توافقات و ایجاد ارتباط با کشورهای مختلف جهان به زودی کالا و خدمات ایران راهی کشورهای مختلف اروپایی می شود.

وی تصریح کرد: آلمان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا به عنوان بازار هدف تولیدات و خدمات ایران در نظر گرفته شده که به طور یقین با استقبال گسترده دیگر کشورهای جهان نیز مواجه خواهیم شد.

مدیر کل دفتر امور نمایندگی های سازمان توسعه تجارت ایران افزود: طی روزهای آینده رایزن ایران در کشور ایتالیا مشخص و راهی این کشور می شود که البته این کار زودتر از دیگر کشورهای اروپایی انجام خواهد شد.

عباسقلی تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به فرانسه و ایتالیا فرصت بسیار مناسبی برای گروه های اقتصادی ایران است چراکه به طور حتم مسیر بسیار هموار و گسترده خواهد شد.

وی یادآور شد: جذب سرمایه گذاری های خارجی، انتقال فناوری اروپا و تولید مشترک کالا با برندهای بزرگ دنیا از اولویتهای مهم رایزنان بازرگان جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا